י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
השר יציג בדיקה?

ההצהרה של בנט והעקיצה של עמית סגל

הערב הצהיר ראש הממשלה בנט כי ממשלתו פותחת במאבק נגד מתנגדי החיסונים שלדבריו מכשילים את המאבק בתחלואה העולה. הפרשן עמית סגל עקץ ותהה האם השר החדש סרבן החיסון, ייאלץ לשלם על בדיקה מכיסו טרום כניסתו לישיבות הממשלה

ההצהרה של בנט והעקיצה של עמית סגל
עמית סגל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הערב (חמישי) פתח ראש הממשלה נפתלי בנט במאבק נגד מתנגדי החיסונים בהם הוא רואה אויב עיקרי לבלימת התחלואה. בקבינט הקורונה הוחלט היום על שורה של צעדים שיינקטו נגד המתנגדים, כשימנע מהם להיכנס למגוון מקומות ציבוריים החל מחודש הבא. הפרשן עמית סגל מיהר לעקוץ את ראש הממשלה בנט והזכיר כי השר המיועד בממשלתו, אלי אבידר, הצהיר לפני מספר חודשים כי הוא מתנגד לקבל חיסון.

"השיימינג הראוי של בנט לסרבני החיסונים יתבטא גם במהלך דומה כלפי השר החדש שלו אלי אבידר שמסרב להתחסן?", תהה סגל והוסיף, "אבידר יידרש להביא בדיקה על חשבונו לכל ישיבת ממשלה? בכל זאת מדובר באירוע המוני.."

"אזרחים יקרים", אמר הערב ראש הממשלה בנט, "סרבני החיסונים מסכנים את בריאותם, את סביבתם, ואת החופש של כל אזרחי ישראל. הם מסכנים את החופש שלנו לעבוד, החופש של ילדינו ללמוד, החופש לחגוג שמחות עם המשפחה. סרבני החיסונים פוגעים בכולנו כי אם כולם יתחסנו, כולם יוכלו לקיים את שגרת חייהם. אבל אם מיליון ישראלים ימשיכו לא להתחסן, זה ייאלץ את שמונה המיליון האחרים להסתגר בבתיהם".

"לכן", אמר בנט, "הקבינט קיבל היום החלטה שהחל מה-08 באוגוסט סרבן חיסון לא יוכלו להיכנס לקולנוע, לתיאטרון, לבית הכנסת, ללונה פארק, למשחק כדורגל ולכל פעילות מעל 100 איש, בפנים או בחוץ, אלא אם הוא יביא בדיקת קורונה שלילית, על חשבונו. כן, הוא יישא במלוא עלות הבדיקה".

"אין שום סיבה שמשלמי המיסים והאנשים שמקיימים את חובתם האזרחית להתחסן יממנו בדיקות למי שמסרב להתחסן". חידד ראש הממשלה.

בתוך כך, הערב מדווח מיכאל שמש ב'כאן 11' כי אם לא תהיה הפתעה של הרגע האחרון, הממשלה תאשר ביום ראשון בקרוב את המינוי של אלי אבידר לשר במשרד ראש הממשלה, לאחר שבימים האחרונים הציב אבידר ‏אולטימטום ואמר: אם לא אתמנה לשר - אעשה שמות בתקציב.

נפתלי בנט אלי אבידר עמית סגל מתנגדי חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד