י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הרוג ופצועים

להפחיד את העזתים: הפיצוץ שפרסם דובר צה"ל

"הפיצוץ הזה הוא הוכחה לכך שהאינטרסים של ארגוני הטרור גוברים על טובת תושבי הרצועה". כך כותב דובר צה"ל בערבית לתושבי עזה בתגובה לפיצוץ מחסן הנשק הבוקר ברצועה שהוביל לקריסת מבנה, הרוג ופצועים

להפחיד את העזתים: הפיצוץ שפרסם דובר צה"ל
אילוסטרציה צילום: unsplash

דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי, פרסם בחשבון הטוויטר שלו תיעוד מפיצוץ מחסן נשק בעזה וכתב: "הבוקר פיצוץ במחסן נשק של הג'האד האסלאמי הוביל להרס, הרוגים ופצועים בקרב תושבי הרצועה. הפיצוץ הזה הוא הוכחה לכך שהאינטרסים של ארגוני הטרור גוברים על טובת תושבי הרצועה".

ארגון הג'האד האסלאמי פרסם הודעת תנחומים להרוג בפיצוץ, אך לא נשא באחריות לאירוע. הבוקר סביב השעה שמונה וחצי בבוקר נשמע פיצוץ חזק מאוד ברחוב הראשי בעיר עזה, עמר אל-מוחתאר, רחוב שבו חנויות רבות ושוק מרכזי.

דקות ספורות לפני הפיצוץ החלה שריפה בבניין בן כמה קומות ואז לאחר מכן אירע הפיצוץ שהביא לקריסת המבנה ולהרס רב בבניינים סביבו. אדם אחד נהרג ועשרה נפצעו. על פי דיווחים של כוחות ההצלה, השריפה פרצה בחנות למכירת מכלי גז, מה שמעלה את החשד שהתלקחות של מיכלי הגז היא שהביאה לפיצוץ הגדול.

אך דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי פונה לתושבי עזה וכותב להם ישירות כי חמאס בעצם אחראי לכך. גם הבוקר צייץ דובר צה"ל בערבית בחשבון הטוויטר שלו על האירוע וכתב: "הבוקר אירע פיצוץ גדול במחסן אמל"ח של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הפלשתיני, בלב שוק א-זאוויה בעזה".

אדרעי הוסיף כי "הפיצוץ הביא לנזק רב, להרוגים ופצועים. פיצוץ זה הוא דוגמה נוספת לכך שארגוני הטרור בעזה מעדיפים את המשך פעילות הטרור שלהם על פני רווחתם וחייהם של תושבי עזה. במקום לקבל את הצעות השיקום מהאו״ם, ארגוני הטרור עוסקים בייצור אמל״ח ושיקום מוצבים".

"הם מאחסנים את האמל"ח בלב אוכלוסיה אזרחית באופן מכוון שמסכנת חיי אזרחים בצורה ישירה", אמר אדרעי.

פיצוץ מסתורי מחסן נשק הג'יהאד האסלאמי רצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד