י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נאום 'סרבני החיסונים'

הליכוד נגד בנט: "מסית ומתיר את דמם"

בעקבות נאומו של ראש הממשלה נגד סרבני החיסון, חבר הכנסת גדי יברקן מהליכוד תקף וטען שהוא מסית נגדם: "מתיר את דמם - לא מאמין שאמר את זה רה"מ ישראל" | ח"כית אחרת בליכוד ביקרה על אי קבלת ההחלטות: "בורח מאחריות"

הליכוד נגד בנט: "מסית ומתיר את דמם"
בנט במשכן הכנסת צילום: Yonatan Sindel/Flash90     

ברקע הקריאה של בנימין נתניהו לאפשר להתחסן בחיסון שלישי נגד הקורונה, הערב (חמישי) ח"כים במפלגת הליכוד מבקרים את ראש הממשלה נפתלי בנט, לאחר שנאם נגד האזרחים המסרבים להתחסן מפני הנגיף.

חבר הכנסת גדי יברקן מ'הליכוד' טען שבנט הסית נגד אוכלוסייה גדולה שעלולה להסתיים באלימות נגד אותם אזרחים. גם חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן תקפה את ראש הממשלה, אך בחרה לתקוף על כך, שלטענתה, הוא מתחמק מקבלת החלטות.

"רה"מ מסית נגד מעל מיליון אזרחים בשידור חי ומתיר את דמם. פשוט שערורייה", צייץ יברקן בחשבון הטוויטר שלו, לאחר נאומו של בנט. "זו הסתה ברוטלית שעלולה חלילה להסתיים באלימות כנגד אזרחים שומרי חוק שבחרו לא להתחסן".

"שיסוי אזרחים באזרחים. אני לא מאמין שאמר את זה רה״מ ישראל. ‏קיבלו מדינה עם 5 חולים ביום, המדינה קיבלה 5 ראשי ממשלה שהורסים אותה מידי יום", הוסיף.

חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן ביקרה על אי קבלת ההחלטות: ‏"בנט שוב בורח מאחריות, מהסס לקבל החלטות חשובות ונראה כאילו נקלע לאירוע במקרה. עוד יום רגיל בממשלת השינוי והריפוי".

נפתלי בנט מפלגת הליכוד דברי הסתה גדי יברקן גלית דיסטל אטבריאן מתנגדי חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד