י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נאום 'סרבני החיסונים'

שאשא-ביטון נגד בנט: "לא אוהבת שמחרימים אנשים"

לאחר שראש הממשלה נאם נגד האנשים שמסרבים להתחסן, שרת החינוך אומרת כי היא מתנגדת לדבריו של הראשון: "פחות מסכימה ומקבלת את השיח שהיה" | היא נימקה: "החיסון הוא לא מטרה - הוא אמצעי אפקטיבי. אני רק ביקשתי שייקחו אחריות"

שאשא-ביטון נגד בנט: "לא אוהבת שמחרימים אנשים"
נפתלי בנט בהצהרה צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

ברקע העימותים שלה עם שר הבריאות והנהגת משרדו, אתמול (שישי) שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון, שמכהנת מטעם 'תקווה חדשה', אמרה שהיא מתנגדת לנאומו של בנט וצידדה בסרבני החיסונים.

שאשא-ביטון התייחסה לנאומו של ראש הממשלה בו תקף את האנשים שמסרבים להתחסן נגד נגיף הקורונה, ואמרה כי היא מתנגדת לדבריו. היא נימקה וטענה שהחיסונים הם אמצעי להורדת התחלואה, ולא המטרה.

"אני פחות מסכימה ומקבלת את השיח שהיה אתמול בנאום של בנט וגם בקבינט, אני לא אוהבת שמחרימים אנשים", אמרה ב'ערוץ 12'. "רובנו פה מחוסנים, אנחנו מאפשרים לאנשים להתחסן, אבל החיסון הוא לא מטרה - הוא אמצעי אפקטיבי".

שאשא-ביטון המשיכה: "אני רק ביקשתי שייקחו אחריות. גם סגן רה"מ, גדעון סער, אמר להם – 'חברים בואו נזכור שלא משנה מה התפיסה כאן, גם אלה שלא מחוסנים הם אזרחי ישראל'".

"כאשת חינוך קשה לי, ואני הולכת להילחם במערכת החינוך בכל הנושא של אלימות, חרמות, שיימינג ותיוג של אנשים. יש לי קושי עם זה, וגם עם העובדה שדורשים מאנשים 100 ₪", סיכם.

יפעת שאשא ביטון חיסונים תנועה נגד חיסונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד