י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אנחנו לא פוחדים מהחושך

גפני בטלזסטון: "ראשי השלטון חושבים שנפלו פנינו? שיבואו לכאן"

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני התארח בקומזיץ בטלזסטון ותקף את הממשלה בפני מאות בחורים. אחר כך הודה בשם התושבים לראש המועצה על האירוע המפואר, ועל שלל אירוע בין הזמנים שהפיק לטובת התושבים. ראש המועצה יצחק רביץ: "מה שגפני עושה באופוזיציה, עשרה ח"כים בקואליציה לא יודעים לעשות"

גפני בטלזסטון: "ראשי השלטון חושבים שנפלו פנינו? שיבואו לכאן"
גפני בקרית יערים טלז סטון צילום: באדיבות המצלם

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני השתתף אמש כאורח הכבוד של באירוע קומזיץ לבני הישיבות בקרית יערים טלזסטון בהשתתפות הזמר נפתלי קמפה, תזמורת המנגנים ומאות בחורים.

ח"כ גפני שהתכבד לשאת את הנאום המרכזי תקף בנאומו את הממשלה: "אני מציע לראשי השלטון הזמני עם הכיפות הקטנות שחושבים שהציבור החרדי קצת נפלו פניו, שיבואו לפה ויראו איך הציבור החרדי שש ושמח, גדל ומתרבה. אני גאה בתלמידי הישיבות הקד' שעליהם העולם עומד, אנחנו לא פוחדים מהחושך, אנחנו לא פוחדים ממכם, נפיל אתכם במהרה".

בהמשך דבריו הודה ח"כ גפני בשם התושבים לראש המועצה יצחק רביץ שיזם והוציא לפועל את האירוע הענק, כחלק משלל פעילויות וחוויות קיץ במפעילה המועצה בימי בין הזמנים זו השנה השלישית. בין היתר ולצד פארק שעשועים ענק, טיולי ג'יפים ובריכות מים, מממנת המועצה באופן מיוחד שמונה ישיבות בין הזמנים ביישוב. "זה דבר נדיר שלא רואים בכל יישוב, רואים כאן את ההשקעה האדירה, בעלויות גבוהות, ובהצלחה מדהימה" אמר.

ראש המועצה יצחק רביץ שיבח בנאומו את ח"כ גפני המסייע ליישוב בכל דבר ועניין: "מה שהרב גפני עושה באופוזיציה, עשרה חכי"ם לא עושים בקואליציה, כל האירועים פה ועוד הם בזכותו", אמר רביץ.

במשך שעות ארוכות יישבו מאות בחורי טלזסטון ושרו שירי רגש יחד עם אמן הנשמה הזמר נפלתי קמפה, שהנעים בזמירותיו עד השעות הקטנות של הלילה. בסיום  האירוע הם יצאו נרגשים ומרוצים, וביקשו להודות לראש המועצה על האירוע המושלם, ועל שלל האירועים המגוונים לימי בין הזמנים.

משה גפני טלז סטון יצחק רביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד