ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
אימה באמצע הנסיעה

צפו: הרכב עף באוויר ונוחת על הכביש מול המשפחה הצורחת

רגעי אימה חלפו על משפחה שנסעה בכביש בקליפורניה, כאשר לפתע הגיח רכב מכביש סמוך והתהפך אל מול עיניהם. האב יצא לסייע לנהגת הלכודה בניסיון לכבות את האש שפרצה במנוע, בעוד הבת הייתה על הקו עם רשויות החירום | צפו בתיעוד ממצלמת הרכב

צפו: הרכב עף באוויר ונוחת על הכביש מול המשפחה הצורחת
הרכב עף אל הכביש צילום: צילום מסך

אדם שנסע עם משפחתו בכביש 99 בעיר יובה שבקליפורניה ביום רביעי האחרון, נאלץ לבצע עצירה באופן פתאומי, כאשר מכונית הגיחה ביעף מעבר לצידי הכביש ונחתה מטרים ספורים לפניו.

צילומי מצלמת הרכב מהמקום מראים את רכב המשפחה נוסע בכביש המתפתל, כשלפתע ניתן לראות מכונית לבנה עפה באוויר מצד שמאל ומשאירה אחריה עשן כבד.

בזמן שהרכב עף ניתן לשמוע ילדה מבנות המשפחה צורחת בבהלה, ובשלב זה נראה שהנהג שם לב ועוצר את רכבו, המכונית המתעופפת מתהפכת מספר פעמים ונוחתת הפוכה מול רכב המשפחה ההמומה. ניתן לראות חלקי מתכת עפים מהמכונית, שעברה בדיוק דרך קווי החשמל.

נהג הרכב ובתו התקשרו למשטרה וניסו להסביר בטלפון את מה שהם ראו, דיווח שנשמע הזוי גם ליומנאים ששמעו וראו הכל, לאחר מכן יצא הנהג, כשהבת נשארה בטלפון עם המשטרה, גבר נוסף רץ למקום מצד שמאל של הכביש. בעדות של האיש שהעלה את קטע הדרמה ליוטיוב, הוא סיפר כי ניסה לפתוח את הדלת של המכונית ההפוכה ורץ חזרה למשאית שלו כדי להשיג בקבוק מים במאמץ לכבות שריפה במנוע.

לדבריו, לאחר מכן ניסה לפתוח את דלתות צד הנוסע, אך הן לא נפתחו "שמעתי אז רעש נמוך ושאלתי את הנוסעת ברכב כמה אנשים יש שם, היא אמרה שיש רק אדם אחד, ואז שאלתי אם היא יכולה להזיז את גופה, אבל היא היתה לכודה".

האיש סיפר כי הוא היה ממש בהלם כשגילה כי האישה ברכב שרדה את התאונה המתעופפת, "אלוקים בוודאי היה איתה" אמר האיש. תוך כדי שנהגים אחרים הגיעו ושפכו מים על המכונית, הגיע אדם נוסף עם מטף כיבוי וכיבה את השריפה. הרשויות אמרו לרשת CBS כי נהגת הרכב המתעופף יצאה מבית חולים מקומי עם פציעות קלות בלבד.

קליפורניה מצלמת רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד