י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הגנה על ישראל בפרלמנט

דיון סוער בפרלמנט: "כשמחבל משתמש בקלצ'ניקוב, הרוסים אחראים על הפיגוע?"

אוגו ברנליסיס, חבר פרלמנט של מפלגת השמאל הקיצוני בצרפת, תקף בחריפות את ישראל בעקבות שערוריית האזנות סתר באמצעות התוכנה הישראלית "פגסוס" | חבר הפרלמנט היהודי לא נותר חייב והגיב במתקפה משלו

דיון סוער בפרלמנט: "כשמחבל משתמש בקלצ'ניקוב, הרוסים אחראים על הפיגוע?"
חבר הפרלמנט מאיר חביב צילום: באדיבות לשכתו

במהלך דיון על הצעת חוק בנושא טרור ומודיעין, אוגו ברנליסיס, חבר פרלמנט של מפלגת השמאל הקיצוני "LA FRANCE INSOUMISE" תקף בחריפות את ישראל והאשים אותה באחריות על האזנות הסתר שבוצעו לכאורה לאנשי ציבור צרפתים, ביניהם נשיא הרפובליקה, באמצעות התוכנה הישראלית "פגסוס".

חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב, המייצג בין היתר גם את הצרפתים המתגוררים בישראל, לא נשאר חייב והגיב בתקיפות: "זה כמובן שבלתי מתקבל על הדעת שנשיא הרפובליקה, שרים או עיתונאים נמצאים תחת האזנה על ידי מדינות אחרות, היה הגיוני יותר אם מפלגת "La France Insoumise" היתה תוקפת את מרוקו שלכאורה עומדת מאחורי ההאזנות הסתר האלה, אבל לא, אף מילה".

עוד אמר חביב: "כבר לא צריך להזכיר את כל האמירות האנטישמיות והקונספירטיביות של יו"ר המפלגה- ז'אן לוק מלנשון. כשהוא האשים את היהודים כשחברו קורבין הפסיד בבחירות בבריטניה, או האמירה על כך שלפני כל מערכת בחירות לנשיאות - צפוי לקרות פיגוע טרור, כמו זה של בית הספר היהודי בטולוז בשנת 2012! נאום שלם מהשמאל, שתמיד מוכן לתקוף ולהכפיש את המדינה היהודית היחידה בעולם"

חביב שאל בפרלמנט: "האם כשמחבל משתמש בקלצ'ניקוב, הרוסים אחראים לכך? כשחברת הנשק הצרפתית " Dassault" מוכרת מטוסים וכלי נשק צרפתיים, האם היא אחראית על השימוש בהם?".

"כן, הסייבר וההיי-טק הישראלי הם מהטובים בעולם, כן, תוכנת פגסוס, משווקת על ידי NSO, ענקית אבטחת הסייבר הישראלית, ומטרתה העיקרית היא מלחמה בטרור ואירגוני פשע, כן, NSO מוכרת למדינות רק כדי להילחם בפשע ובטרור, יירוטים אלה הכרחיים וחוקיים במסגרת משפטית מוגדרת היטב: רק לטובת ביטחון סייבר והגנה".

עוד אמר: "אנחנו יודעים שהסייבר הישראלי הוא אחד הטובים בעולם. חשוב להזכיר שכנראה בזכותו, נמנע פיגוע ענק שתוכנן על ידי איראן בצרפת ועליו דיווח המוסד הישראלי לצרפת, ההישג הטכנולוגי של ישראל, אחת ממעצמות הביטחון הגדולות בעולם, הוא ייחודי, והשימוש השגוי בו על ידי מדינות אחרות – אינו באחריותה".

פרלמנט צרפתי צרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד