י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פרסום ראשון

מסעיר את מאה שערים: 'חוטפת ילדים' הגיעה להתגורר בשכונה 

סיפור הזוי במיוחד מסעיר את שכונת מאה שערים בירושלים, אישה שהגיעה להתגורר בשכונה בחודש האחרון חוטפת ילדים קטנים לביתה | אמש הזעיקו את המשטרה למקום, אך היא לא עושה דבר | עדי ראיה טוענים: "הילדים מסתגרים בבתים. לא מדובר בהפגנות אז המשטרה אינה נוכחת"

מסעיר את מאה שערים: 'חוטפת ילדים' הגיעה להתגורר בשכונה 
שכונת מאה שערים צילום: Lior Mizrahi/Flash90

אולי זה נשמע דמיוני אבל הסיפור הזה מתרחש במציאות, תופעה הזויה מתחוללת בימים האחרונים בשכונת מאה שערים בירושלים, אישה שהגיעה להתגורר בשכונה ושכרה דירת חדר באזור, החלה לחטוף ילדים בימים האחרונים, כך לטענת התושבים. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר באישה בודדה המתגוררת לבדה וכבר כמה וכמה מקרים אירעו לאחרונה בהם היא לקחה ילדים וטענה כי מדובר בילדים שלה. 

איש מאה שערים יואליש קרויס שהתוודע לסיפור לאחר שהאישה לקחה את בנו הקטן בן השנתיים וחצי מחצר ביתו והחלה ללכת עמו לכיוון ביתה, מספר ל'בחדרי חרדים' כי לאחר שצעקו עליה תושבים היא עזבה את הילד לנפשו אך זה לא מסתכם בכך והיא לוקחת ילדים בזה אחר זה. 

זה אולי ישמע מוזר אבל בשיחות נוספות שקיימנו עם תושבים הם מספרים על מקרים של ילדים קטנים בני חמישה חודשים אותם היא לוקחת וטוענת כי מדובר בילדים שלה. "ממש נהיה מפחיד כאן בשכונה" אומר אחד התושבים, בשבת האחרונה כמעט ואף ילד לא יצא מביתו. 

לדברי כמה תושבים עמם שוחחנו הם מספרים כי מדובר באישה שנראית תמימה שלוקחת את הילדים לביתה בשיא הטבעיות. "צריך להבין את הרגישות פה, בכל מקום היו מזעיקים את המשטרה, פה במאה שערים מנסים לטפל לבד כשזה לא עוזר קוראים למשטרה". אומר אחד התושבים.  

במוצאי שבת היא לקחה עוד ילד, כאן התושבים כבר הזמינו משטרה שהגיעה לביתה, המשטרה הגיעה בכוחות מתוגברים השוטרים דפקו בביתה אך היא לא פתחה את הדלת והלכו מהמקום. התושבים מתלוננים, "זה גם הפקרות של המשטרה הם הגיעו בכוחות מתוגברים לשכונה ואף אחד לא עשה להם כלום אך הם הלכו כעבור כמה דקות". 

"זה אבסורד" אומר אחד מעדי הראיה "על כל דבר קטן הרי הם פורצים בית וכאן הם הגיעו דפקו כמה דקות והלכו להם".  

הבוקר (ראשון) שוב חזר המקרה המבעית, ילדי תלמוד תורה מאה שערים שהגיעו עם הסעה (במאה שערים לומדים רגיל בבין הזמנים) לתלמוד תורה, אותה אישה עמדה בצד ולקחה ילד, המלווה ששם לב לא תפס שמדובר בילד שירד מהסעה ושאל אותה של מי הילד, והיא ענתה ששלה עד שאח של הילד סיפר שזה אחיו והמלווה איים עליה שיזמין משטרה. 

ממשטרת ישראל נמסר: מיד עם קבלת דיווח אודות תקיפה, שוטרים הגיעו למקום וחברו למודיע אך זה סירב להגיש תלונה. הבוקר, הוגשה תלונה בנושא ונפתחה חקירה הנמצאת בראשיתה. מטבע הדברים, איננו מוסרים פרטים אודות חקירות מתנהלות. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ובמקצועיות במטרה להגיע לחקר האמת.

 

מאה שערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד