ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
פעולות החילוץ הסתיימו

תל אביב: נסע ברכבת והבחין באדם שרוע בנחל

כוחות כיבוי פעלו הבוקר לחלץ את של גופתו נתין זר שככל הנראה נפל לנחל איילון בתל אביב | מוקדם יותר הבוקר אותרה גופתו של ילד כבן 10 תושב נצרת שטבע למוות בחוף הים בעכו, יממה לאחר אביו

תל אביב: נסע ברכבת והבחין באדם שרוע בנחל
החילוץ בנחל איילון צילום: דוברות מחוז דן

גבר כבן 46, נתין זר מאריתריאה, חולץ הבוקר (ראשון) על ידי כוחות כיבוי מנחל איילון בתל אביב. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו. הדיווח לכוחות החירום הגיע מאדם שנסע ברכבת החולפת סמוך לכביש 20 והבחין בגופת אדם בנחל.

בתום פעולות חילוץ מורכבות, בסיוע פעלה היחידה לחילוצים מיוחדים של כבאות והצלה, הצליחו הכבאים להוציא את גופת הגבר. בשל פעולות החילוץ, נאלצה המשטרה לסגור לתנועת כלי רכב שלושה מתוך ארבעה נתיבים בכביש 20, ממחלף קיבוץ גלויות ועד מחלף לה גווארדיה לכיוון צפון.

מכבאות והצלה מחוז דן נמסר: "הבוקר התקבל דיווח מאדם שנסע ברכבת והבחין בגבר שרוע בנחל איילון בסמוך לצומת לה גרדיה. לאחר פעולות חילוץ מורכבות של היחידה לחילוצים מבצעיים של תחנת ת"א, חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הגבר".

בתוך כך, מוקדם יותר הבוקר אותרה גופתו של הילד בן ה-10, תושב נצרת, שטבע במהלך סוף השבוע בחוף בעכו. זאת, לאחר שגם אביו נמשה אתמול מהמים כשהוא מחוסר הכרב, אך מותו נקבע במקום.

פראמדיק מד"א טלאל פארס סיפר: "חברנו עם סירה שחילצה את הילד מהים לבי"ס לקציני הים. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

 

 

טביעה נחל איילון חילוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד