ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ציטט את ביידן

בנט: "ההפגנות מחוץ לביתי - הן לגיטימיות"

ראש הממשלה בנט התייחס בפתח ישיבת הממשלה להפגנות נגדו בסוף השבוע, ואמר כי הן לגיטימיות אך הן לא ינצחו את זן הדלתא. על מתנגדי החיסון: "נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, התייחס לאחרונה לתופעת אי ההתחסנות, ואני מצטט: 'מיליוני אמריקאים עדיין לא מחוסנים ולא בטוחים, ובגלל זה הקהילות שלהם בסכנה, החברים שלהם בסכנה, והאנשים היקרים להם מכל בסכנה'"

בנט: "ההפגנות מחוץ לביתי - הן לגיטימיות"
נפתלי בנט בהר הרצל צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ראש הממשלה, נפתלי בנט, התייחס היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה להפגנות נגדו בסוף השבוע, ואמר כי הן לגיטימיות אך הן לא ינצחו את זן הדלתא.

ראש הממשלה בנט התייחס לתופעת 'מתנגדי החיסון: "נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, התייחס לאחרונה לתופעת אי ההתחסנות, ואני מצטט: 'מיליוני אמריקאים עדיין לא מחוסנים ולא בטוחים, ובגלל זה הקהילות שלהם בסכנה, החברים שלהם בסכנה, והאנשים היקרים להם מכל בסכנה'".

"דבריי לציבור ביום חמישי עוררו הדים, אך צריך לומר את האמת: למעלה ממיליון אזרחים שיכולים להתחסן - עוד לא התחסנו. ובכך, הם מעמידים את בריאותם ואת פרנסתם של כלל אזרחי ישראל בסכנה", ציין בנט.

לדבריו, "העובדות המדעיות הן ברורות: מי שמתחסן חולה פחות. מי שמתחסן מדביק פחות. אי התחסנות מסכנת אתכם ומסכנת את האהובים שלכם, במיוחד המבוגרים".

"לכן", הבהיר ראש הממשלה, "אני קורא לכולם, במיוחד לצעירות ולצעירים, לתלמידות ולתלמידים לקראת שנת הלימודים – צאו עכשיו להתחסן".

בסיום דבריו התייחס ראש בממשלה להפגנות נגדו: "ראיתי את ההפגנות מחוץ לביתי ביום שישי. זה לגיטימי כמובן, אבל ההפגנות לא ינצחו את הדלתא, ההתחסנות כן תנצח".

נפתלי בנט ג'ו ביידן הפגנות קורונה חיסונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד