ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
הברקס לוועדת הרבנים

רוטמן מברך על החלטתו של הנדל: "צעד חשוב"

לאחר ששר התקשורת הכריז על שקיפות מלאה בנוגע לחסימות במספרים הכשרים, חבר הכנסת שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית', שפנה מס' פעמים לטפל בעניין, מברך: "צעד גדול" | הוא נימק: "תשפר את השירות עבור משתמשים רבים"

רוטמן מברך על החלטתו של הנדל: "צעד חשוב"
שמחה רוטמן צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

אחרי שפנה מספר פעמים למשרד התקשורת שיטפל בעניין, היום (ראשון) חבר הכנסת שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית' מברך על החלטתו של שר התקשורת יועז הנדל, בעניין השקיפות בחסימות במספרים הכשרים, מהלך שמחליש מאוד את ועדת הרבנים לענייני תקשורת.

רוטמן התייחס להחלטתו של הנדל, שלפיה תהיה שקיפות בטלפונים הכשרים וחובה להסביר את הנימוק לציבור בנוגע לחסימות, ובירך על כך. חבר הכנסת מ'הציונות הדתית' טוען שזו החלטה שתשפר את השירות למשתמשים בטלפונים הכשרים, ובעיקר בציבור החרדי

"שר התקשורת יועז הנדל עשה היום צעד גדול למען שקיפות בהתנהלות חברות הסלולר ביחס לטלפונים הכשרים", כתב. "הנוהל שהיה נהוג עד היום לפיו חברות הסלולר חסמו מספרי טלפון באופן סיטונאי בטלפונים כשרים".

רוטמן הסביר כי "החסימה על פי דרישות ועדת הרבנים פגעה במשתמשים רבים ונמנעה מהם גישה למספרים של מוקדי חירום ומשרדים ממשלתיים כמו משרד המבריאות".

המכתב של רוטמן בעבר למשרד התקשורת

הוא המשיך: "החלטת השר הנדל, שתאסור על חברות הסלולר לחסום מספרים של משרדים ממשלתיים ומוקדי חירום ותחייב אותן לנמק למשתמשים את סיבת החסימה, תשפר משמעותית את השירות עבור משתמשים רבים מהציבור החרדי בעיקר".

"מאז חודש אפריל פניתי מספר פעמים למשרד התקשורת בבקשה לטפל בעניין ובכך גם למנוע פגיעה בפרנסתם של בעלי עסקים, שנחסמו בלי שום שקיפות, ולעיתים אף בלי שבעל העסק יודע שהוא נחסם. מודה להנדל ומברך אותו על הצעד החשוב!", סיכם.

שמחה רוטמן יועז הנדל ועדת הרבנים לענייני תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד