ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הלוואה למימון הרכב: מהן האפשרויות והאם זה משתלם?

כל מה שצריך לדעת על מימון רכישת רכב באמצעות הלוואה, האם זה משתלם וכמה מהר זה יכול לאפשר לנו להחליף את רכבנו?

הלוואה למימון הרכב: מהן האפשרויות והאם זה משתלם?
מימון רכב צילום: istockphoto

רכישת רכב חדש או משומש היא אחת ההוצאות השגרתיות הגבוהות ביותר לה כולנו נדרשים מדי פעם, ובמקרים רבים מדובר בהוצאה בלתי צפויה וכזו שאנשים רבים מתקשים לממן. לא לכולם ישנם כמה עשרות אלפי שקלים "ספייר" שפשוט יושבים בחשבון הבנק ומחכים לרגע בו נזדקק לרכב חדש. לכן פונים רבים לקבלת מימון לרכישת רכב באמצעות הלוואה מאחד הבנקים, ומגוון ההלוואות המוענקות למטרה זו הוא רחב יחסית. מהן האפשרויות, באופן כללי, למימון רכישת רכב באמצעות הלוואה, האם זה משתלם וכמה מהר זה יכול לאפשר לנו להחליף את רכבנו?

מימון מלא, פריסה ארוכת טווח ועוד – הלוואה למימון רכב

האפשרויות העומדות בפני המתעניינים כיום בקבלת הלוואה לצורך מימון רכב חדש או משומש הן מגוונות ואטרקטיביות ביותר, ויכולות לפתור את הבעיה באופן כמעט מיידי במרבית המקרים.

חלק מהבנקים מציעים 100% מימון לצורך רכישת רכב חדש, ואחוזי מימון גבוהים ביותר גם עבור רכישת רכב משומש (ההיגיון כאן הוא כי רכב חדש עולה יותר, אך גם מציב פחות "סכנה" מבחינת האפשרות שיתקלקל בקרוב). בנוסף לכך, ניתן לקבל את ההלוואה למימון הרכב בפריסת תשלומים ארוכה ונוחה, של כמה שנים טובות. מאחר ולא מדובר כאן בהלוואות של מיליונים, אלא של כמה עשרות אלפי שקלים לרוב, ההחזר החודשי המתקבל עשוי להיות נמוך וסביר ביותר וכך לאפשר גם למי שמכניס משכורת נמוכה יחסית ליהנות מהלוואה שכזו.

גם בכל הנוגע לביטחונות לקבלת ההלוואה התנאים שמציעים הבנקים כיום אטרקטיביים ביותר. לפחות בחלקם תוכלו לקבל הלוואה לרכישת רכב ללא הצגת בטחונות מהונכם האישי, אלא הרכב עצמו פוליסת הביטוח שאתם מחויבים לרכוש עבורו ישמשו ככל הביטחונות שהבנק ירצה ויבקש מכם.

בקיצור – התנאים המוצעים כיום במשק בהלוואות למימון רכב נוחים ומשתלמים ביותר, ולמעשה מאפשרים כמעט לכל אחת ואחד מאיתנו לקבל הלוואה שכזו במקרה הצורך.

מה לגבי לוחות הזמנים? הלוואה מיידית גם למימון רכב

במקרים רבים בהם אנו נדרשים להחלפה של רכבנו מדובר בצורך מיידי ובהול יחסית. המקרים הנפוצים ביותר הם כאלו בהם הרכב הנוכחי פשוט מתקלקל, ותיקונו כבר אינו משתלם או ריאלי. במקרה זה אנו נותרים ללא רכב, ולפחות במקרה של משפחות עם ילדים (או סתם אנשים עובדים שזקוקים לרכבם על מנת להגיע לעבודה מדי בוקר...) מדובר בצורך בהול ומיידי.

לכן ניתן למצוא כיום גם בנקים המעניקים הלוואות מהירות ומיידיות לצרכים שונים, ביניהם מימון לרכב מלא או חלקי. הלוואה מיידית שכזו מוענקת לרוב ממש באותו היום בו מגישים את הבקשה, או בתוך כמה ימים ספורים בלבד. הלוואה מיידית היא כיום עניין כמעט שגרתי כך שהתנאים בהם היא מוענקת הם נוחים ואטרקטיביים יחסית. במילים אחרות – לא תיאלצו לשלם על מהירות אישור ההלוואה בריביות גבוהות במיוחד או בתנאים לא נוחים אחרים.

אז האם זה משתלם? התשובה המתבקשת היא – כן! בואו לקבל פרטים נוספים במידה והלוואה למימון רכב רלבנטית עבורכם.

מימון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד