י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"שתבין שהיא כבר לא יו"ר ועדה"

שרים בכירים בקבינט הקורונה תוקפים את יפעת שאשא-ביטון

הערב מתפרסם כי שרים בכירים בקבינט הקורונה זועמים על שרת החינוך שאשא ביטון שמובילה קו נגד אנשי המקצוע במשרד הבריאות. "התנהלותה פופוליסטית"

שרים בכירים בקבינט הקורונה תוקפים את יפעת שאשא-ביטון
ישיבת ממשלה צילום: עמית שאבי, לע"מ

עמדותיה החריגות של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון אל מול אנשי המקצוע של משרד הבריאות כבר עשו לה שם דבר במסדרונות הממשלה. היום (ראשון) מדווח ב'חדשות 12' כי שרים בכירים מותחים ביקורת קשה על שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון.

הכתבת יולן כהן חושפת כי שרים בכירים בקבינט הקורונה תוקפים את שאשא-ביטון וטוענים כי היא עמלה בלייצר לעצמה תדמית בתקשורת: "שרת החינוך עסוקה בעיקר בעצמה ובכותרות לתקשורת. היא התאהבה בפוזיציה ומתעלמת מהמלצות גורמי המקצוע". עוד טוענים השרים הבכירים בקבינט הקורונה כי "התנהלותה פופוליסטית". הם מסבירים כי "בריאות תלמידי ישראל זה דבר רציני". הם גם מגרים עקיצה: "הגיע הזמן שתבין שהיא כבר לא יו"ר ועדה, אלא שרה בתפקיד ביצועי".

השרה שאשא-ביטון התייחסה ביום שישי האחרון לנאומו של ראש הממשלה נפתלי בנט בו תקף את האנשים שמסרבים להתחסן נגד נגיף הקורונה, ואמרה כי היא מתנגדת לדבריו. היא נימקה וטענה שהחיסונים הם אמצעי להורדת התחלואה, ולא המטרה.

"אני פחות מסכימה ומקבלת את השיח שהיה אתמול בנאום של בנט וגם בקבינט, אני לא אוהבת שמחרימים אנשים", אמרה ב'ערוץ 12'. "רובנו פה מחוסנים, אנחנו מאפשרים לאנשים להתחסן, אבל החיסון הוא לא מטרה - הוא אמצעי אפקטיבי".

"אני רק ביקשתי שייקחו אחריות", ציינה שרת החינוך, "גם סגן רה"מ, גדעון סער, אמר להם – 'חברים בואו נזכור שלא משנה מה התפיסה כאן, גם אלה שלא מחוסנים הם אזרחי ישראל'".

"כאשת חינוך קשה לי, ואני הולכת להילחם במערכת החינוך בכל הנושא של אלימות, חרמות, שיימינג ותיוג של אנשים. יש לי קושי עם זה, וגם עם העובדה שדורשים מאנשים 100 ₪", אמרה לסיום.

יפעת שאשא ביטון קורונה קבינט הקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד