י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לפיד ממשיך להביך

ההתבטאויות הבעייתיות של השגריר החדש: "טעות גדולה"

לאחר ששר החוץ יאיר לפיד הכריז כי הוא ממנה את אמיר חייק לשגריר ישראל באיחוד האמירויות, ברשתות החברתיות מתגלים ציוציו מהעבר - שבהם הוא מבקר את ההסכמים שנחתמו עם מדינת המפרץ: "מעוררות תמיהות" | עוד התבטא על ההסכם של קצא"א: "זה מיותר

ההתבטאויות הבעייתיות של השגריר החדש: "טעות גדולה"
אמיר חייק צילום: מתוך טוויטר

אחרי הכרזת מינויו לשגריר מדינת ישראל באיחוד האמירויות, הערב (ראשון) נבירה ברשתות החברתיות של אמיר חייק מראות שורה של ציוצים נגד ההסכמים שנחתמו בין ישראל למדינת המפרץ.

"‏יש שלום חשוב מאין כמוהו עם מצרים. יש שלום חשוב מאין כמוהו עם ירדן", צייץ בעבר, "השלום עם איחוד האמירויות חשוב מאד אבל זו טעות גדולה לכנות אותו שלום אחר ולדרג אותו מול ההסכמים הקודמים".

"‏כמות המצייצים מאיחוד האמירויות שחיכו לרגע ההודעה על ההסכם ופתאום צצו - מעוררת תמיהות", כתב שגריר ישראל החדש באיחוד האמירויות. כתב האיש שמונה היום לתפקיד.

כן התנגד להסכם של קצא"א עם מדינת המפרץ וכתב: "‏קצא"א חתמה על הסכם עם האמירויות. ההסכם כולל שינוע כמויות אדירות של נפט דרך אילת ואשקלון. ומי לא עודכן? משרד התשתיות. ומי עוד לא עודכן? המשרד להגנת הסביבה".

"ומי יהיה בסכנה? כולנו. ולמה לא התקיים דיון מסודר? ככה. כי אין דיונים מסודרים ועבודת מטה. זה מיותר...לעצור עכשיו !!! ‏עוד ועדת חקירה. סיכון אקולוגי, סיכון ביטחוני. אבל את מי זה מעניין???", הוסיף שגריר איחוד האמירויות החדש.

איחוד האמירויות שגריר ישראל אמיר חייק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד