י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תיעוד היסטרי

צפו: שוטרים הצילו אם ותינוק מתחת לרכב שאיבד שליטה

אם שחצתה את הכביש כשתינוקת בידה הופתעה מאחור על ידי נהג רכב שאיבד שליטה וגרר את השתיים לתוך מספרה, תוך שהוא זורע הרס רב. הבת נלכדה תחת הרכב שנבלם בקיר הנגדי של המספרה ושני שוטרים ששהו בחנות סמוכה הרימו את הרכב יחד עם עוברי אורח כדי לחלץ את הפעוטה • צפו

צפו: שוטרים הצילו אם ותינוק מתחת לרכב שאיבד שליטה
מתוך הסרטון צילום: צילום מסך

שני שוטרים בעיר יונקרס במדינת ניו יורק, שהיו באמצע לקנות לעצמם ארוחת בוקר, זרקו הצידה את הבייגל שקנו והפכו לגיבורי על לאחר ששחררו בכוחות אדירים, תינוקת שנלכדה עם אמה מתחת למכונית שאיבדה שליטה ונכנסה לתוך מספרה.

"יש לנו תינוקת מתחת לרכב!", "מישהו צריך לשלוף אותם!", "תפוס את התינוקת, תתקרב קדימה". כך נשמעו שני השוטרים פול סמוידני ורוקו פוסקו בתיעוד עוצר נשימה שפרסמה משטרת יונקרס בסוף השבוע.

"לקחתי את התינוקת", נשמע אחד מהם בסרטון והרים את הילדה הקטנה מתחת ליונדאי משנת 2005. התאונה אירעה בסביבות השעה 8:30 בבוקר יום שישי, לאחר שנהג איבד שליטה והתנגש במכונית חונה בשדרת לייק ופגע באם תמימה שחצתה את הרחוב עם בתה בת ה-8 חודשים. האם והתינוקת שאחזה בידה נגררו דרך חלון הראווה, והרכב נעצר בתוך מספרה.

עוברי אורח מיהרו לסייע ויחד עם השוטרים שהיו בחנות הבייגל הסמוכה הצליחו להציל את האם והתינוקת, השוטרים הבינו כי בנוסף לאם, גם בתה התינוקת נפצעה ונלכדה מתחת לרכב. השוטרים בעזרת עוברי אורח הרימו בגבורה את הרכב. האם בת ה-36 סובלת ממכה חזקה בעצם הירך והתינוקת סובלת משבר בגולגולת וכוויות מדרגה שלישית בגב וברגל, כך מסרה המשטרה. הבעלים של המספרה ספג פגיעה קלה גם הוא. לא דווח על נפגעים נוספים מלבד השלושה.

נהג הרכב, תושב יונקרס, דייוויד פונקורק, בן ה-43, הואשם בנהיגה בשכרות וללא רישיון בתוקף, כך נמסר מהמשטרה, הוא נעצר. יצוין כי ברכב שהתה בעת התאונה נוסעת נוספת וכי השניים לא נפצעו כלל.

תאונת דרכים חילוץ נפגעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד