י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מטריד ומפחיד

צלב קרס נצבע ליד מכוניתו של גבר יהודי; "המרסס בטוח מכיר אותי"

גבר יהודי שיצא ממקום עבודתו בקנדה אל עבר רכבו, הופתע לגלות לצד הרכב שרטוט של צלב קרס | לכלי התקשורת הוא סיפר בפחד כי נראה שהעבריין הוא מישהו שמכיר את מקום עבודתו

צלב קרס נצבע ליד מכוניתו של גבר יהודי; "המרסס בטוח מכיר אותי"
צלב קרס צילום: Pixabay

מייקל, גבר יהודי שצעד לעבר מכוניתו בוונקובר קנדה, לאחר שסיים את עבודתו במרפאתו בווסט קלובנה וונקובר קנדה, העמיס את חפציו במושב האחורי של מכוניתו כאשר הבחין בצלב הקרס שצויר לצד הרכב, על המדרכה שמאחורי הרכב.

מייקל ביקש לא לפרסם את שם משפחתו או תמונתו בגלל החשש לביטחונו, "זה פחד וכעס, אבל בעיקר פחד, כי אני ילד לניצולי שואה", אמר מייקל לתקשורת המקומית.

"גדלתי עם הידע, ההשכלה והפרטים על מה שעברו הורי במחנות ההשמדה וכל הדודות, הדודים והסבים שלי שנכנסו לתאי גזים ונשרפו".

מיכאל, המתאר את עצמו כיהודי אורתודוקסי, סיפר כי הותקף פיזית בגלל זהותו הדתית כילד שגדל במונטריאול. הוא עבר לקלובנה ממונטריאול בשנה שעברה, ואמר שהוא כמעט ולא חווה בעיות אנטישמיות.

לדבריו, חבריו לעבודה ולקוחותיו תומכים ומכבדים אותו מאוד באמונתו, אך ברגע שראה את הסמל הנאצי צבוע ליד מכוניתו, הוא לא יכול היה שלא להרגיש שהופעתו היהודית הפומבית 'ממוקדת' הוא אמר כי "במרפאה אני לובש את הכיפה שלי בגלוי" אמר מייקל. "אני לא מסתיר את היהדות שלי או את הזהות היהודית שלי, כפי שאני לא מאמין שעלי לעשות זאת במדינה חופשית כמו קנדה".

הוא אמר לחדשות CTV כי הוא אינו מאמין שמישהו מלקוחותיו או חבריו לעבודה היה מצייר את צלב הקרס, אך הוסיף כי נראה שהעבריין הוא מישהו שמכיר את מקום עבודתו ואת שגרת חייו.

לאחר שגילה את הסמל התקשר מייקל למשטרה אשר כעת חוקרים את האירוע. האירוע התרחש ביום רביעי האחרון, הוא לא גילה את הגרפיטי עד סמוך לשעה 17:30, מייקל אומר שעמית לעבודה אמר לו שהסמל כבר היה שם בשעה 11 בבוקר.

צלב קרס אנטישמיות בקנדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד