י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
'תכנית הרמזור'

80 יישובים ברחבי הארץ צבועים בצהוב ובכתום

80 יישובים ברחבי הארץ צהובים בצהוב ובכתום לפי 'תכנית הרמזור' של משרד הבריאות | מנתוני משרד הבריאות עולה כי בחמשת הערים עם התחלואה הגבוהה ביותר, מרוכזים כרבע מכלל נשאי הקורונה בישראל  

80 יישובים ברחבי הארץ צבועים בצהוב ובכתום
בדיקת קורונה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

על פי תכנית הרמזור של משרד הבריאות, 24 יישובים כתומים ו-56 יישובים צהובים. כמו כן, מנתוני משרד הבריאות עולה כי בחמשת הערים עם התחלואה הגבוהה ביותר, מרוכזים כרבע מכלל נשאי הקורונה בישראל: תל אביב, נתניה, פתח תקוה, ראשון לציון וחולון.

במהלך היממה הקודמת אובחנו בישראל 967 נשאי קורונה חדשים, ואתמול עד לעדכון של השעה 21:20, דווח על 1,043 נשאים נוספים. בסך הכל עומד מספר חולי הקורונה הפעילים 11,200, כשמתוכם 201 מאושפזים בבתי החולים ובהם 101 במצב קשה. מצבם של 24 מהחולים מוגדר קריטי ומתוכם 19 מונשמים. מספר הנספים מאז תחילת ההתפרצות ועד כה עלה אתמול ל-6,460.

במקביל פרסם משרד הבריאות אתמול נתון שעולה מניתוח הנתונים של התחלואה בקורונה בחודשים האחרונים, ולפיו בעלי מחלות רקע שהתחסנו נגד קורונה, נמצאו מוגנים יותר מתחלואה קשה מנגיף הקורונה, בהשוואה לאלו שלא התחסנו ושאינם סובלים מגורם סיכון כלשהו. משרד הבריאות ערך בדיקה השוואתית של נתוני המאומתים מינואר 2021 ועד יולי 2021 בדגש על תחלואה קשה.

מהנתונים עולה כי מחוסנים בעלי מחלות רקע מוגנים יותר מפני תחלואה קשה, בהשוואה ללא מחוסנים ללא כל גורם סיכון ומחלות רקע באותה שכבת גיל. הנתונים נבדקו בריבוד לפי גיל בקרב שכבות גיל שונות מגיל 40 ומעלה ובפילוח לפי תחלואת רקע מדווחת (כפי שדווחה בחקירות האפידמיולוגיות), ולפי הסטטוס החיסוני טרם ההדבקה

קורונה משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד