י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מכוון מטרה?

'יתד נאמן' תוקף את הרב מלמד: "תשלום לשמאל"

לאחר שקרא לאפשר לרפורמים להתפלל בכותל בסוף השבוע האחרון, הרב אליעזר מלמד מותקף הבוקר ברמיזות על ידי ביטאון 'דגל התורה': "אקורד פתיחה למסע להשגת משרת הרב הראשי הבא" | הם הזהירו: "אם יעלה ח"ו זממו של הרב מיש"ע, יפרצו לגמרי חומות הייחוס"

'יתד נאמן' תוקף את הרב מלמד: "תשלום לשמאל"
הרב אליעזר מלמד צילום: נועם רבקין פנטון - פלאש 90

אחרי שתקפו את בכירי רבני הציונות הדתית וחזרו בהם יום למחרת, הבוקר (שני) 'יתד נאמן' תוקפים רב מהמגזר הדתי-לאומי, לאחר שתמך בתפילת הרפורמים בכותל הדרומי.

ביטאון 'דגל התורה' תוקף קשות את התנהלות אחד הרבנים של הציונות הדתית, ולמרות שהוא לא מציין את שמו של הרב, הכוונה ככל הנראה לרב אליעזר מלמד - על כך שבסוף השבוע האחרון הביע תמיכתו בתפילת רפורמים ברחבת הכותל הדרומי.

"דמות רבנית ביש"ע שלאחרונה מבטאת עמדות ליברליות", תיארו בעיתון את הרב מלמד. "הנחשבות לקיצוניות גם בקרב הקהילייה הד"לית, מדובר ברב שהוציא פסק הלכה שקרא לסרב פקודה", בעת ההתנתקות מעזה.

העיתון מציין כי הרב הסביר לאורך שנים שאת "הבעיה החמורה של עם ישראל צריך לראות בחרדים ובדרכם לחיות חיים נבדלים, מהחילוניות", עוד מציין יתד נאמן, כי "הרב הזה נפגש עם 'רבה' רפורמית וספג מחאות מקרב מחנהו".

"הרב הוציא הודעה דרך העיתון 'בשבע' להתיר לרפורמים לערוך את פולחנם במקום בדרכם, ואף לחייב את רב הכותל לסייע להם ולתת להם ספר תורה", כתבו בביטאון של מפלגתו של גפני.

עוד נכתב במאמר: "מדובר באקורד פתיחה למסע להשגת משרת הרב הראשי הבא, תשלום לשמאל של אתנן בצורת הכרה ברפורמים לשם השגת המטרה הנכספת אינו נחשב כיקר מדי".

"אם יעלה ח"ו זממו של הרב מיש"ע, יפרצו לגמרי חומות הייחוס תחת רגלי הרפורמים עליזי ניצחון, ומדינת ישראל תוצף באלפי ממזרים ח"ו", סיכמו במאמר בביטאון.

יתד נאמן הרב אליעזר מלמד רפורמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד