ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
אב שכול שמיעט לדבר

חנוק מדמעות: ניר דבורי נפרד מחברו רוני דניאל

הכתב הצבאי של 'חדשות 12' ניר דבורי ספד בשידור חי לפני זמן קצר לחברו הקרוב הפרשן רוני דניאל וסיפר בגרון חנוק כיצד רוני אימץ אותו לחיקו לפני 18 שנים וסייע לו לאורך כל הדרך

חנוק מדמעות: ניר דבורי נפרד מחברו רוני דניאל
רוני דניאל צילום: פלאש90

בגרון חנוק ספד לפני זמן קצר הכתב הצבאי של 'חדשות 12 ניר דבורי לחברו הפרשן רוני דניאל ז"ל שהלך היום (שני) לעולמו בעקבות דום לפתאומי.

דבורי התקשה להוציא את המילים מפיו ואמר לעפר חדד: "איבדתי חבר". הוא סיפר כי "מעבר להיכרות של הצופים עם רוני, שהתחיל את עבודתו בתקשורת לפני למעלה מ-40 שנה, דרכנו הצטלבו לפני 19 שנים". דבורי ציין כי הוא מתרגש, כיוון שזהו אינו שידור שהוא מורגל בו, והתייחס לפן האישי של רוני דניאל ז"ל.

"לפני 19 שנים הוא אימץ אותי לחיקו ודרכנו הצטלבנו ומאז למעשה לא נפרדו. הוא גידל, לימד והדריך, את כל הדרך הארוכה שעשיתי כאן ב'חדשות 12", סיפר דבורי. הוא הוסיף כי "יחד חרשנו את הארץ בין בסיסים ויחידות, בין חקלאים בגבולות, ולאט לאט התקלפו השכבות, ומה שהיה כל העת שיחה על נושא הצבא, הפך להיות שיחה על האישי והאינטימי, והוא נתן לי צוהר אל הכאב הפרטי שלו".

דבורי מציין כי דניאל היה אב שכול ומיעט מאוד לשוחח על כך. "אני גם מכיר את רוני קורא ספרות ואוהב שירה שמצטט לי את יהודה עמיחי, ובעצם פנוי עבורי ועבור אחרים בכל שעה ובכל רגע". דבורי חושף כי הוא נהג לשוחח עם דניאל מדי יום. 

עפר חדד שאל את דבורי לגבי הקשר החזק שהיה לו עם דניאל, מכיוון שלא תמיד שניים שמסקרים את אותו תחום מסתדרים כ"כ טוב. דבורי השיב כי מדי יום הם נהגו לשוחח ולחלק ביניהם את הגזרות, מי יהיה אחראי על מה. ולאחר מכן היו עוברים לשוחח בנושאים אישיים. 

כזכור, הלך לעולמו הבוקר הפרשן הצבאי הוותיק של 'חדשות 12' רוני דניאל. לפי הפרטים שנמסרו עד כה, דניאל נפטר כתוצאה מדום לב והוא בן 73. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

רוני דניאל ניר דבורי ערוץ 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד