י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מותג האיפור היוקרתי והמקצועי בובי בראון משיק קולקצייה חדשה REAL NUDES - ניוד, גרסת המציאות

קולקציית ניוד חדשה לעיניים ולשפתיים שפותחה בשיתוף נשים אמיתיות בהתאמה מושלמת לכל סוג וצבע עור, להדגשת הגוון הטבעי והייחודי של כל אישה למראה רך, אלגנטי ומלא חיים

מותג האיפור היוקרתי והמקצועי בובי בראון משיק קולקצייה חדשה REAL NUDES - ניוד, גרסת המציאות
איפור מקצועי צילום: יח"צ

העצימי את גוון העור הטבעי שלך עם קולקציית REAL NUDES החדשה של בובי בראון- קולקציית גוני ניוד, שנשים אמיתיות היו שותפות לפיתוחה, מתוך כוונה שיתאימו לכל גוון עור וידגישו את תוויה האישיים של כל אחת ואחת. בקולקציה גוונים חדשים של שפתוני  Crushed Lip Color וגם סטים מוקפדים של צלליות עיניים, המשלימות את כל גוני העור.

מוצרי הקולקציה:

CRUSHED LIP COLOR, שפתון רווי צבע פוגש לחות עשירה, השפתון הכי לביש שלנו באוסף חדש של גווני ניוד, שכל אחד מהם נבחן על נשים אמיתיות במטרה להתאים ולחזק את גוון השפתיים הטבעי שלהן. 

השפתון מועשר בויטמינים E ו-C ושעוות דבורים. בעל פורמולה רכה הנמרחת בקלות. מרקם מאט עשיר בלחות, שאינו מייבש את השפתיים ושומר עליהן רכות ובעלות גוון אחיד. למראה צבע מרוכז אך טבעי .

זמין ב- 10 גוונים לשפתיים יפהפיות

מחיר לצרכן: 120 ₪ 

סטים של צלליות לעיניים: בקולקצייה 3 פלטות של צלליות. בכל פלטה 5 צלליות בגוונים טבעיים מוורודים עד בז'ים ומקרמל עד שוקולד, המתאימים ליצירת מגוון רחב של מראות איפור. הגוונים שוכללו בכדי לשפר ולהגדיר את העיניים באופן ברור יותר וליצור מראה ניוד מושלם, מעדין רך וטבעי ועד למראה דרמטי, ובהתאם לכל גוון עור. הצלליות מגיעות במספר מרקמים:  מט, מבריק ומטאלי כך שניתן ליצור בעזרתן איפור יומיומי לצד איפור ערב מושקע.

  • סט צלליות Stonewashed Nudes
  • סט צלליות Blush Nudes
  • סט צלליות עיניים Golden Nudes

מחיר לצרכן: 220 ₪ 


להשיג בחנויות בובי בראון  ובאתר https://www.bobbibrown.co.il

איפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד