י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"יהיה פה משבר גדול"

שר הבריאות מאיים: "לא נוכל להעביר את התקציב" • צפו

לקראת הדיונים וההצבעה על התקציב, שר הבריאות משגר איום, לפיו אם לא ימצא פתרון למערכת הבריאות - הם לא יוכלו להעביר את התקציב: "יהיה פה משבר גדול" | הוא תקף את אגף התקציבים: "מנסים לרמוס את קווי יסוד הממשלה; אין שום התקדמות עם האוצר"

שר הבריאות מאיים: "לא נוכל להעביר את התקציב" • צפו
ניצן הורביץ צילום: פלאש 90

ברקע המשברים התכופים עם רע"מ, היום (שני) שר הבריאות ניצן הורביץ מאיים שהוא לא יוכל להעביר את התקציב, אם לא ימצא פתרון למערכת הבריאות - שעליה הוא אחראי.

הורביץ טען בישיבת סיעתו, 'מרצ', שאנשי אגף התקציבים רוצים לרמוס את קווי הממשלה, כי אין שום התקדמות בדיונים עם משרד האוצר על התקציב שיוענק למשרד הבריאות. יו"ר 'מרצ' שאם לא יהיה פתרון למערכת הבריאות, הם לא יצביעו בעד התקציב.

"מערכת הבריאות מחוברת לאקמו וצריכה חמצן דחוף. אי אפשר להמשיך ככה", אמר בפתח ישיבת סיעתו. "בשלב זה אין שום התקדמות עם האוצר בנוגע לתקציב מערכת הבריאות, להיפך, הכול תקוע".

שר הבריאות טען: "אנשי אגף התקציבים מנסים לרמוס את קווי היסוד של הממשלה, שקבעו מדדים ברורים להבראת המערכת ולחיזוקה. אני רוצה להבהיר שאם לא נגיע עם האוצר לסיכומים ברורים על חיזוק תשתית המערכת, למשך שנים קדימה, יהיה פה משבר גדול מאוד".

"בלי פתרון למערכת הבריאות, לא נוכל להעביר תקציב", הוסיף יו"ר מפלגת 'מרצ' ניצן הורביץ, ובכך נותן כאב ראש נוסף לממשלה לקואליציה לקראת העברת תקציב המדינה.

ניצן הורביץ מפלגת רע"מ תקציב המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד