י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
האסון עוד לא התעכל

בזירת האסון בהר מירון: הרבנית קולדצקי מבטיחה להתפלל לישועת התורמים

שבועות ארוכים עברו מאז האסון הנורא בהר מירון אבל המשפחות מתקשות לעכל את המציאות החדשה, משפחות רבות מתמודדות עם קשיים כלכליים קשים מנשוא והם פשוט מתחננים ומשוועים לעזרה. כעת זה הזמן שלנו לפתוח את הלב ולהיות שם לצידם, שלא יקרסו תחת העול הכבד

בזירת האסון בהר מירון: הרבנית קולדצקי מבטיחה להתפלל לישועת התורמים
זירת האסון צילום: David Cohen/Flash90

כמעט שלושה חודשים כבר עברו מהאסון הנורא, מהלילה המר והנמהר, בו ארבעים וחמישה קדושים וטהורים קיפחו את חייהם במעלה הר מירון סמוך ונראה לציון התנא האלוקי רשב''י זיע''א. כמעט שלושה חודשים עברו אבל הכאב עדיין טרי, הפצע הקשה עדיין מדמם.

לחצו כאן כדי לרפא את הפצע המדמם של המשפחות>>

עם ישראל כולו התעטף באבל כבד מאז האסון הנורא והקשה, כולם חשו כי מדובר באסון כללי, וחלילה לא באסון פרטי, שבועות עברו מאז אותו לילה קשה, יום רדף יום, שעה רדפה שעה, אך נדמה כי הלב עדיין מסרב להאמין, מסרב לעכל את גודל הטרגדיה.

אם אנחנו עדיין מתקשים לעכל, מה יאמרו המשפחות עצמם שנמצאות בשבר נוראי על פטירת יקירם, אם זה ילדים קטנים שלא מעכלים שאבא איננו, אם זה הורים צעירים שלא מעכלים שילדיהם הטהורים הלכו ואינם, ואם זה אחים ואחיות הממאנים להינחם אחר פטירתם הטרגדית של בני משפחתם.

אך מלבד השבר הגדול, בעוד ימים ספורים יימלאו שלושה חודשים שמטה לחמם של משפחות רבות נשבר, אבא היקר, אבא שהחזיק את הבית כולו הלך ואיננו, ככה, בפתע פתאום הוא נרמס והשיב את נשמתו הטהורה ליוצרה במעלה הר מירון.

משפחות רבות עדיין מתקשות להתאושש, אין להם מאומה, הם מתהלכים שפופי קומה, מנסים להיאחז במה שיש, אבל אין. פשוט אין. המקרר בבית ריק, הכסף מהארנק הולך ואוזל והם חייבים עזרה, חייבים אותנו, את כולנו, שנושיט יד ונתמוך בהם.

בשל מערך גיוס התרומות שעורכים ב'קופת העיר' עבור המשפחות הרבות הגיעה הרבנית קולדצקי למקום האסון במירון ושם הבטיחה להעתיר בתפילה עבור התורמים הרבים, בדבריה היא התחייבה להיות אחראית לכך שגם אביה הגדול, רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א יעתיר לישועת התורמים הרבים.

כעת, זה הזמן שלנו, אנחנו מודעים היטב למצבם של המשפחות וכל מה שנותר לנו לעשות הוא לפתוח את הלבבות ולתרום, לעזור למשפחות השבורות הללו להמשיך בשגרת חייהם, לעזור להם לא לקרוס אל תוך הקשיים הרבים. הם זקוקים לנו ואנו חייבים להיות שם לצידם. עכשיו.

לחצו כאן כדי לרפא את הפצע המדמם של המשפחות>>

אסון מירון תשפ"א קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד