י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סוער בטלז סטון

ניסיון לסכל את מינוי הרכב המועצה הדתית של הרב

טלז סטון השלווה סוערת בבין הזמנים בעקבות ניסיונות של גורמים ביישוב לסכל את מינוי הרכב המועצה הדתית של המרא דאתרא הרב שולמן. כל הפרטים ב'בחדרי חרדים'

ניסיון לסכל את מינוי הרכב המועצה הדתית של הרב
המרא דאתרא הגר"א שולמן צילום: באדיבות המצלם

זעם רב בקרית יערים טלז סטון בעקבות ניסיון של גורמי אופוזיציה ביישוב לסכל את מינוי הרכב המועצה הדתית שהרכיב רב היישוב הגאון רבי אריה שולמן.

המינוי הגיע על רקע דרישות שר הדתות למנות את הרכב המועצה בהקדם. שר הדתות הודיע כי אם עד יום רביעי ה-28 ליולי לא ימונה הרכב, משרד הדתות ימנה הרכב על דעת עצמו. 

כדי להימנע ממינוי חברי מועצה דתית שכולם מטעם שר הדתות, הודיע רב היישוב הגאון רבי אריה שולמן לראש המועצה יצחק רביץ כי עליו למנות רשימה של חברי מועצה דתית הנאמנים על הרב, ולסיים אל הסאגה. 

על פניו הייתה אמורה הפרשה להסתיים. אלא שהיום אומרים ל'בחדרי חרדים' תושבים כי היישוב רותח מזעם על כך שמספר עסקנים מקומיים ניסו לסכל את המינוי של הרב במטרה לכפות מועצה דתית ממונה מטעם משרד הדתות וליצור פרובוקציה אנטי דתית. 

התושבים אומרים בשיחה ל'בחדרי חרדים': "אחרי שרב היישוב הגאון רבי אריה שולמן נתן הוראה על הרכב המינויים, הודיע ראש המועצה יצחק רביץ שהוא מביא את ההרכב להצבעה בנימוק שגדולי הדור רבי חיים קנייבסקי ורבי גרשון אדלשטיין הרו לפעול כהוראת המרא דאתרא בענייני הנהגת הישוב".

"מצער מאוד שמספר עסקנים מנסים לחרחר ריב בין המרא דאתרא לתושבים, וניסו לפעול בדרך מכוערת לסכל את המינוי ולגרום למינויים של הנחתה מטעם משרד הדתות. בחסדי השם לא עלתה בידם". אומרים בטלז סטון.

טלז סטון הרב שולמן מועצה הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד