י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סערת דיל האוזר

באופוזיציה תוקפים את סער: "מניפולציה זולה"

לאחר שחה"כ צבי האוזר התאשפז, בקואליציה סגרו עם החרדים דיל, אך באופוזיציה סיכלו אותו וב'תקווה חדשה' זעמו על כך - יו"ר סיעת 'הליכוד' תקפו את מפלגתו של שר המשפטים: "מדובר בעוד מניפולציה לא מכבדת" | עוד הגיבו: "אם הוא זקוק לסיוע, שהוא וסיעתו ידועו שהוא לא יופיע באף הצבעה"

באופוזיציה תוקפים את סער: "מניפולציה זולה"
גדעון סער צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

המהומה סביב קיזוז האוזר: באופוזיציה מגיבים להתקפת 'תקווה חדשה', על כך שהראשונים סירבו לקיים עסקה לגבי קיזוז חבר הכנסת ממפלגתם, וטענו שמדובר במניפולציה.

מרכז האופוזיציה ח"כ יריב לוין מ'הליכוד' התייחס לסירובו לבצע דיל על קיזוז חבר הכנסת צבי האוזר, לאחר שאושפז בבית חולים, שלפיו ח"כ חרדי יתקזז עם האוזר למעט ההצבעה על חוק ההסדרים - דבר שלוין סירב לאשר, והדבר בוטל.

ב'תקווה חדשה' תקפו על כך את האופוזיציה: "האופוזיציה ה"לוחמנית" מבקשת להביא אדם שמאושפז בבית החולים להצבעות שיימשכו כל הלילה. זו אופוזיציה לאנושיות, לא לממשלה", מסרו בין היתר.

"אנשי 'תקווה חדשה' מגדילים לעשות", תקף בתגובה מרכז האופוזיציה יריב לוין. "ביד אחת הם מבקשים קיזוז בטענה שמדובר בח"כ שנמצא בבית חולים, וביד השניה מבהירים שבכל מקרה יביאו אותו לשתי הצבעות על חוק הדיינים וחוק יסוד הממשלה, גם אם יקוזז".

"מדובר בעוד מניפולציה זולה ולא מכובדת. אם חה"כ האוזר זקוק לקיזוז, כפי שטוענת תקווה חדשה, שהוא וסיעתו יודיעו ויתחייבו באופן ברור שח"כ האוזר לא יופיע לאף הצבעה, וייתנו ערבויות שלא יפרו את הקיזוז כפי שעשו בפעם הקודמת", הוסיף.

צבי האוזר קיזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד