ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
סכסוך גירושין מכוער

האב אירגן ומימן בר המצווה לבנו; האם גנבה את המתנות

הם זוג בשנות הארבעים המאוחרות שהתגוררו במרכז הארץ וכעת נמצאים בהליכי גירושין. לאחרונה הגיש האב עתירה לבית המשפט לענייני משפחה ובה הוא דורש מאם בנו להחזיר לו את מתנות אירוע בר המצווה שאירגן ומימן לבנו | הסיפור המלא

האב אירגן ומימן בר המצווה לבנו; האם גנבה את המתנות
כספת. אילוסטרציה צילום: Guy Assayag / Flash90

בני זוג מהמרכז נמצאים בעיצומם של הליכים משפטיים במסגרתן של תובענות הדדיות רבות. בין לבין, בנם של הצדדים הגיע למצוות והאב החליט לערוך לו אירוע, אותו מימן באופן מלא מכיסו ואליו הוזמנה אמו של חתן הבר מצווה כאורחת.

עורכת הדין עדי ולדמן שמייצגת את האב מספרת: "בעת פתיחת המתנות ("המעטפות") שם לב האב כי חסרות מתנות מאורחים רבים שנכחו באירוע. כאן החל חשדו להתעורר. והנה גילה כי כן לתדהמתו למחרת היום החל זה שומע מחבריו הקרובים ומבני משפחה כי במשך זמן לא קצר, האישה עמדה ליד הכספת ולקחה מידם של האורחים את המעטפה ואלה ביקשו לברר האם קיבל את המתנה".

האב הנדהם התקשר אל האישה וזו לא הכחישה כי נטלה לעצמה חלק מן המתנות על חשבון כספים שלטענתה האב חייב לה. האישה שכפי הנראה, תכננה מבעוד מועד לעמוד ליד הכספת, שלשלה לכיסה חלק ממתנות האורחים בשווי של עשרות אלפי שקלים.

למותר לציין כי האישה סרבה להשיב לבעל את כספי המתנות על אף בקשותיו ועל אף שהסביר לה כי הוא זקוק לכספים על מנת לשלם את הוצאות האירוע.

האב פנה אל עו"ד עדי ולדמן ממשרד עורכי דין Vks בראשון לציון כשהוא אובד עצות ובעיקר כועס (בלשון המעטה) על התנהלות האישה.

"אין מדובר רק בכסף שנלקח מהאב", מספרת עו"ד ולדמן, "על מנת לאמוד את גובה הנזק והיקף הסכום אותו נטלה האישה ללא רשות, נדרש האב בבושת פנים לשאול את אורחיו מה סכום המתנה שניתנה על ידם".

האישה אשר עשתה דין לעצמה והחליטה שדווקא מועד השמחה של בנם המשותף של הצדדים הוא המועד הנכון לערוך התחשבנות כספית עם האב, נטלה מהאב ללא רשות כספים שלדידה מגיעים לה. האישה הוסיפה חטא על פשע כאשר סירבה להשיב את הכספים אשר נטלה ללא רשות אף לאחר שהאב ציין בפניה כי בהעדר הכספים יאלץ לשלם מכיסו חלק מהוצאות האירוע כשהפרוטה אינה מצויה בידו שהרי המדובר בהוצאה כלכלית אותה האב לא תכנן.

לאחרונה כאמור הגיש האב תביעה כספית כנגד האישה בבית המשפט לענייני משפחה בפני השופט הדן בעניינם של הצדדים בגין הכספים שנטלה האשה ללא רשות, בצירוף ריבית והצמדה ממועד נטילת הכספים. במקביל תוגש בקשה לסעד זמני של עיקול בגובה הכספים אשר ניטלו על ידי האישה ללא רשות.

אם לא די בכך, ובאי הנעימות אשר נגרמה לאב עד עתה מהתנהלות האישה, הרי שככל ותהיה מחלוקת ביחס לסך המתנות שניתנו וניטלו ללא רשות על ידי האישה, ידרשו האורחים למסור תצהיר מטעמם ביחס לסכום המתנה אשר ניתנה על ידם לאישה, לבקשתה.

הליך אשר ללא ספק עשוי לגרום לעוגמת נפש ומבוכה רבה לכל המעורבים לרבות חברים משותפים של הצדדים.

סכסוך גירושין בר מצווה מתנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד