י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התקרית החריגה במשכן

חה"כ טיבי מגיב לסערה אמש מול בן-גביר

לאחר הסערה על דוכן המליאה, במהלכה יו"ר 'עוצמה יהודית' סירב לכנות את טיבי "אדוני" והורד בכוח מהמליאה, הח"כ מ'הרשימה המשותפת' התייחס לעניין: "ביותר מ-20 שנה שאני בכנסת לא היה אירוע כזה" | הוא תקף את בן-גביר: "התנהגות בזויה"

חה"כ טיבי מגיב לסערה אמש מול בן-גביר
בן גביר/טיבי צילום: פלאש 90

אחרי העימות שהגיע עד כדי הוצאת בן-גביר בכוח מהדוכן, הלילה (בין שני לשלישי) חבר הכנסת אחמד טיבי מ'הרשימה המשותפת', שתפקד בזמן המהומה כיו"ר הכנסת, התייחס למהומה.

טיבי, שביקש מיו"ר 'עוצמה יהודית' לקרוא לו "אדוני" - ולאחר שהאחרון סירב לעשות זאת, הוא הוצא בכוח על ידי הסדרנים וקרא לו "מחבל", תקף את בן-גביר וטען שזו התנהגות גזענית, והודיע שהתנהגות תגיע לוועדת האתיקה.

"ביותר מעשרים השנים שאני בכנסת לא היה אירוע כזה", הגיב יו"ר תע"ל. "ח''כ שקורא לסגן יו''ר הכנסת ''מחבל. מי אתה בכלל. אתה צריך להיות בסוריה''. מסרב למלא אחרי הוראת היו"ר לרדת מהדוכן".

טיבי המשיך: "נוהג באלימות כלפי הסדרנים, תוך שהוא מבזה את הכנסת את המשכן ואת אנשי המשמר. מדובר בהתנהגות בזויה, אלימה וגזענית שחייבים לעצור ולשים לה גבול ברור".

"אפס סובלנות כלפי התנהגות כזאת. והדברים יועברו לטיפולה של ועדת האתיקה לכשתקום. ראוי לציין ולהפנים: גם סגן יו"ר כנסת ערבי הוא סגן יו''ר ואין לפגוע בו בשל כך", סיכם.

איתמר בן גביר אחמד טיבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד