י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המשכן של הבית

שנה חדשה, מטבח חדש: מהרי לנצל את המבצע הענק

המטבח הוא הפנים של הבית, המקום שקובע את הנראות והאווירה הכללית של הבית • הכירו את חברת המטבחים הוותיקה, שמעניקה את האחריות הכי גבוהה בישראל ויוצאת עכשיו במבצע נדיר, עם הגרלה על חופשה חלומית • לכבוד השנה החדשה, הגיע הזמן שתהני מהמטבח שתמיד חלמת עליו 

שנה חדשה, מטבח חדש: מהרי לנצל את המבצע הענק
מטבח צילום: פיקסביי

בעיני רבים, המטבח נחשב ל"משכן" של הבית. המקום שקובע את ה- Tone and style (האווירה והנראות, בתרגום חופשי...) של האווירה המשפחתית.

במגזר החרדי, נושא זה מקבל משמעות נוספת, שכן לא פעם אמא למשפחה ברוכת ילדים, מבלה שעות במטבח על מנת לבשל מטעמים עבור ילדיה ואמהות רבות רואות צורך של ממש בבחירת מטבח בעל רמת גימור מקסימלית ואף משקיעות בו את מירב האנרגיות והמשאבים הכלכליים אשר ברשותן. 

אחת מהחברות הוותיקות והמוכרות בתחום זה, שתרכיב עבורכם את מטבח החלומות, הינה "מטבחי ארבל".

חברת “מטבחי ארבל” הינה חברה ייחודית בתחום אשר מביאה את העולם המודרני לידי ביטוי ע”י חדשנות פורצת דרך ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת לצד שפע של ניסיון וידע בתחום העץ הוותיק. בחברה מתמחים במטבחי פרימיום וריהוט בהתאמה אישית. פרימיום ברמת המוצר, השירות, האחריות. 

רוצים לשמוע על המבצע הייחודי לכבוד השנה החדשה? השאירו פרטים ונחזור אליכם>>

בארבל לא מתפשרים על איכות-מפרט ברמת איכות גבוהה ובמחירים הוגנים. בחברה תמצאו את המוצרים אירופאיים הכי איכותיים, תוצרת: גרמניה, איטליה, שוויץ ואוסטריה.


מטבחי ארבל • קרדיט: מתוך אתר החברה

כדי להגיע לתוצאה מושלמת בהרכבת המטבח, רצוי לפנות לחברה ותיקה ומנוסה שהתעסקה כמעט בכל סוגי המטבחים השונים ונתקלה בכל הפרוצדורות, הגדלים, הצרכים, הסגנונות והדרישות של הלקוחות.  ואין ספק כי מטבחי ארבל נכנסת לתוך משבצת זו.

אולם לחברה מספר יתרונות מובהקים מעבר לניסיון העשיר, ובראשן המבצע הבלעדי שתקראו עליו כאן בהמשך.

ראשית, חשוב לדעת כי החברה פועלת בקטגוריית מטבחי ה - custom made, שאלו עבודות עיצוב ריהוט משלימות ויחודיות בקו עיצובי קונספטואלי התואם לעיצוב הפנים בבית.

בחנות תמצאו שידות, ארונות, נישות, מזנונים ושאר ריהוט פנים משלים.

בנוסף, מטבחי ארבל מתמקדים בלתת פתרון לכל בקשה ייחודית של כל לקוח ולקוח. מאז ועד היום מתמחים במטבחי בוטיק custom made, המתוכננים ומיוצרים לפי בקשות יחודיות, עם מחשבה עד לפרטים הקטנים.. מקצועיות ורמת שירות גבוהה.

חשוב לציין כי כל חברות המטבחים הגדולות והיוקרתיות עובדות לפי סטנדרט מסוים וברגע שלקוחה רוצה שינויים בהתאמה אישית - המחירים עולים לשמיים!

אולם בארבל המצב שונה. החנות מתמחה במטבחי בוטיק ברמה גבוהה ובהתאמה אישית, במחיר השווה לכל נפש וזו גדולתה - גדולים בפרטים הקטנים ובמחירים משתלמים.

 כמו כן, החברה מעניקה אחריות מלאה על המטבח למשך 12 שנים! מדובר באחריות הגבוהה ביותר בארץ.


בימים אלו יוצאת החברה במבצע בלעדי לכבוד השנה החדשה: משפחה שתרכוש מטבח מהחברה, תקבל "אי" למטבח במתנה ובנוסף תשתתף בהגרלה מיוחדת ותוכל לזכות בחופשה חלומית במלון רמדה בירושלים וליהנות מכל הטוב שמעניקה לנו עיר הבירה.

בארבל מבינים כי תכנון מטבח זו היצירה האישית שלך. 

יחד איתנו בעשייה משותפת נדאג שתגשימי את המטבח שלך. בהתאם לצרכים המיוחדים והאישיים שלך.

אז למה אתם ממתינים? השאירו פרטים, תזכו ב"אי" למטבח החלומות שלכם ואולי תזכו גם בחופשה מהחלומות>>

עיצוב מטבח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד