י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"בנט חלש מדי מלפטר אותה"

צפו: סגן השר לשעבר מטיח בשאשא ביטון: "מכחישת קורונה"

סגן שר הבריאות לשעבר יואב קיש תקף את שרת החינוך יפעת שאשא ביטון על בקשתה לפטר את ראש שירותי הבריאות של משרד הבריאות ד"ר שרון אלרעי פרייס, ואמר עליה כי היא 'מכחישת קורונה'. הוא טען כי בנט חלש מדי לפטר אותה וכי בנט מונע במו ידיו את האפשרות להילחם בקורונה

צפו: סגן השר לשעבר מטיח בשאשא ביטון: "מכחישת קורונה"
קיש במליאה צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

סגן שר הבריאות לשעבר, ח"כ יואב קיש מהליכוד, תקף היום (שלישי) במליאת הכנסת את שרת החינוך יפעת שאשא ביטון על בקשתה לפטר את ראש שירותי הבריאות של משרד הבריאות ד"ר שרון אלרעי פרייס, ואמר עליה כי היא 'מכחישת קורונה'.

"לא יכול להיות ששרה שפועלת נגד החיסונים, שאומרת אמירות מזעזעות נגד הקורונה, מכחישת קורונה - יושבת בקבינט הקורונה ומנהלת את מדינת ישראל", אמר קיש מעל דוכן הכנסת.

"אני מבין בנט שאתה חלש מדי לפטר אותה מהממשלה", תקף קיש את ראש הממשלה נפתלי בנט, "אין לך לא קרדיט ציבורי ולא קרדיט פוליטי לעניין הזה, אבל אם נשאר לך טיפת הוגנות, טיפת חשש לעתיד מדינת ישראל - תפטר אותה עכשיו מקבינט הקורונה".

ח"כ קיש הוסיף: "אני רק אזכיר עוד כמה פנינים ששמענו לאחרונה מהשרה שאשא ביטון. היא בעצם רצתה לפטר את ראש שירותי הבריאות, פשוט כי לא מצתה חן בעיניה. אני מכיר אישית את אלרעי פרייס משנת הקורונה הקשה, ואני חושב שהיא אשת מקצוע מצוינת, וגם אם לא מסכימים איתה. ואני מודה גם אני תמיד לא תמיד הסכמתי איתה". 

"אפשר לא להסכים ולא לקחת את המדיניות שלה, אבל לבוא ולבקש לפטר את מי שאומרת את דעתה המקצועית שמנוגדת לעמדתך?! זו יפעת שאשא ביטון", נזף קיש.

הוא סיים עם מתקפה נגד ראש הממשלה בנט, ואמר: "נפתלי בנט, אתה במו ידיך מונע את האפשרות להילחם בקורונה". 

יואב קיש יפעת שאשא ביטון נפתלי בנט קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד