י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אחות לשעבר

האם מכחישת חיסונים; בנה קורא להעמידה לדין

האישה שהשוותה את עובדי הבריאות לנאצים, שלחה מכתב לבנה "אתה צריך להקשיב לי, אתה ואחותך הולכים למות. ל-CIA יש מזימה ומחצית מאוכלוסיית בריטניה הולכת להיהרג בתוך חמש שנים". בנה קורא להעמידה לדין

האם מכחישת חיסונים; בנה קורא להעמידה לדין
אילוסטרציה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

אחות לשעבר בבריטניה השוותה צוותים רפואיים הנותנים חיסונים לקורונה לפושעי מלחמה נאצים - וכעת בנה קורא להעמיד אותה לדין.

קייט שמירני, בת 54, הצטרפה ביום שבת האחרון לקבוצת אנשים הזויים המפיצים תאוריות קונספירציה נגד הגבלות ונגד חיסונים, היא קראה בשבת בהפגנה בכיכר טרפלגר בלונדון, לשלוח לה שמות של עובדי הבריאות. היא טענה כי החיסונים הם קטלניים, ועלולים לגרום לסרטן וכי הנגיף הופץ למעשה על ידי הזריקה.

לאחר העצרת, בנה של שמיראני, סבסטיאן שמיראני, אמר על אמו שנחקרה בגין הפצת מידע שגוי על נגיף הקורונה: "להעמיד אותה לדין על פי החוקים הקיימים". הוא הוסיף כי "אם החוקים לא קיימים, עלינו לנהל שיח לאומי לגבי אילו חוקים עלינו להכניס ולנסח חקיקה לכך", כך אמר בתוכנית BBC,Radio,4.

הוא הזהיר "כי זה רק עניין של זמן עד שמישהו יפעל לפי העצה הרעה שהיא נותנת למדינה", אמר הבן והוסיף כי הוא חושש שאמו נמצאת "מעבר למצב לקבלת עזרה". לדבריו, אמו שלחה לו לאחרונה הודעה בה נכתב: "אתה צריך להקשיב לי, אתה ואחותך הולכים למות, ל-CIA יש מזימה ומחצית מאוכלוסיית בריטניה הולכת להיהרג בתוך חמש שנים".

ראש עיריית לונדון, סאדיק חאן שכינה את עובדי שירותי הבריאות הלאומיים "גיבורי המגיפה", אמר כי הוא דן "בנאום המחריד" עם משטרת המטרופולין. "לונדונים מרחבי העיר הזו דוחים את השנאה הזו באופן גמור," אמר.

כזכור כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", משטרת לונדון חוקרת אחות לשעבר שהפכה לפעילה נגד חיסונים, וסיפרה בעצרת נגד הגבלות וחיסונים כיצד היא אוספת מידע על הצוות הרפואי והשוותה את עובדי הבריאות לתליית רופאים במשפטי נירנברג.

קייט שמירני, בת 54, הורחקה מהרשתות החברתיות והושעתה מהמועצה לסיעוד ביולי אשתקד בגין הפצת מידע מוטעה, היא השתמשה במעמדה כאשת מקצוע בתחום הבריאות להפצת 'תעמולה כוזבת' על מגיפת הקורונה, וטענה כי תסמיני הנגיף נגרמו על ידי 5G וכי ניתנו חיסונים כי 'הם רוצים להרוג אתכם'. היא אף השוותה ארגוני בריאות למחנות מוות נאציים.

קורונה תנועה נגד חיסונים חיסונים בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד