י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"בעטו בכל חלקי גופו"

אישום: תקפו את סייר הביטחון ושדדו את רכבו

שלושה צעירים, תושבי קרית גת, נאשמים כי תקפו באלימות קשה סייר ביטחון באתר בניה בעיר ושדדו את רכבו | הצעירים בעטו בו בכל חלקי גופו, היכו אותו באמצעות אגרופים בפניו, זרקו לעברו אבנים אשר פגעו בראשו, ומיד לאחר מכן נכנסו לרכב ונמלטו יחד מהמקום

אישום: תקפו את סייר הביטחון ושדדו את רכבו

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד 3 צעירים מקרית גת, בינהם קטין, בגין שוד בנסיבות מחמירות של סייר ביטחון באתר בניה בעיר.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ליבי סיל, הנאשמים אללין מנגיסטו (21), בריהנו פלקה (18) והקטין בן כ-17.5, הגיעו בתאריך 19.7.21 בשעות הערב לאתר בניה בשכונת "כרמי גת" בקרית גת ותקפו יחד באכזריות, סייר ביטחון.

הסייר, כך לפי כתב האישום, הגיע למקום על מנת לבדוק אם המחסנים הממוקמים באתר סגורים, אך הנאשמים תקפו אותו "בשל בצע כסף ורצונם לגנוב את רכבו".

מכתב האישום עולה, כי בהגיעו המתלונן לקרבת המחסנים, הוא יצא מרכבו, כשהוא משאיר את דלת הנהג פתוחה ואת המנוע דולק. הנאשמים התקרבו אל הרכב במטרה לגנבו, המתלונן הבחין באחד הנאשמים ליד דלת הנהג, ואמר לנאשם "מה אתה עושה?".

מיד לאחר מכן, זרק אחד הנאשמים אבן על ראשו של המתלונן, שמעוצמת המכה נפל ארצה. בעודו שרוע על הקרקע, שלושת הנאשמים, בצוותא חדא, תקפו אותו, בעטו בו בכל חלקי גופו, היכו אותו באמצעות אגרופים בפניו, זרקו לעברו אבנים נוספות אשר פגעו בראשו, ומיד לאחר מכן נכנסו לרכב ונמלטו יחד מהמקום.

המתלונן, פצוע וחבול, הצליח לקום וצעד לכיוון שכונת המגורים על מנת להזעיק עזרה. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

 

שוד כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד