י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
דילמת הקידמה הטכנולוגית

“אני מחזיק סמארטפון ומקפיד על קלה כחמורה"

הקידמה הטכנולוגית מציבה אתגר לא פשוט בפני משפחות חרדיות המעוניינות להיות חלק מאותה קידמה ויחד עם זאת להקפיד על אווירה טהורה בבית • הכירו את ישראל, הבחור שמעיד בפנינו כי מצא את הנוסחה הנכונה לשלב בין שני עולמות אלו

“אני מחזיק סמארטפון ומקפיד על קלה כחמורה"
סמארטפון מוגן צילום: באדיבות המצלם

 אין ספק שהאתגר הרוחני הגדול ביותר שניצב כיום מול בתי ישראל הוא הכנסת תכנים לא ראויים לבית באמצעות מכשירים דיגיטליים שונים, אשר חושפים אותנו ואת ילדינו להבלי העולם הזה.

יחד עם זאת אסור להתעלם מכך שהעולם הולך וצועד לקראת התנהלות דיגיטלית מלאה. סביר להניח כי בעוד שנים לא רבות לא תהיה באפשרותנו לבצע פעולות פשוטות ללא אותם אמצעים דיגיטליים. בדומה ל"דיסקמן" ו"ווקמן" (תשאלו את ההורים במה מדובר... ) גם מערכת סטריאו ואפילו שלט למזגן, יהפכו בעוד זמן לא רב לנחלת העבר ולמוצרי אספנות שכוחים.

ישראל (שם בדוי), אב לחמישה מאזור המרכז, נתקל גם כן בדילמה הקשה אותה חווים הורים חרדים רבים.

"בתור חרדי שמקפיד שבבית תשרה אווירה תורנית ורוחנית, התקשתי מאוד למצוא את האיזון הנכון", משתף אותנו. "אני עובד בחברה טכנולוגית מאוד גדולה וההתנהלות בעבודה עם מכשיר כשר, היא כמובן על גבול הבלתי אפשרי".

בלית ברירה הבין ישראל כי עליו למצוא את הדרך לתקשר עם העולם באמצעים עכשוויים, בצורה שלא תפגע בציביון החרדי אותו הוא משמר. "בדקתי מספר אפשרויות של סמארטפונים מסוננים, ומבין כל האפשרויות נוכחתי לגלות כי חברת נתיב היא זו שמעניקה את שירות ההגנה הטוב ביותר".

במה זה בא לידי ביטוי?

"ראשית כל ניתן להשיג בנתיב את הסמארטפונים הכי מתקדמים שקיימים כיום בשוק העולמי, כשהם מוגנים ומסוננים בצורה המחמירה ביותר. שנית, גם הסינון עצמו הוא ברמה הגבוהה ביותר, כאשר יש צוות קשוב שמטפל 'אונליין' בבעיות שצצות". ישראל מביא לשם  כך דוגמה להמחשה. "פעם קרה שרציתי לגלוש באתר קניות פופולרי שהיה סגור באפליקציה. אחרי שפניתי לחברה האתר נפתח, אולם גם בתוכו יכולתי ליהנות מגלישה בטוחה ומסוננת בסטנדרט המחמיר של החברה. השירות המיידי הוא דבר חשוב לאין ערוך".

ישראל מגדיר זאת "הגלישה המיטבית במינימום נזקים". 

בימים אלו ממשיכה חברת נתיב במכירת המכשירים המתקדמים ביותר של שנת 2021, אודות להסכם שיתוף פעולה מול סמסונג העולמית. החברה מספקת את הסמארטפונים הכי חדישים, כשהם כשרים ומוגנים.

לקוחות החברה אינם צריכים להתחייב למספר חודשים מראש ונהנים ממעטפת שירותית רחבה, כיאה לחברה הגדולה ביותר בתחום הסמארטפונים המוגנים.

אז בואו גם אתם להיות חלק מהטכנולוגיה הכי מתקדמת בעולם ויחד עם זאת ליהנות מגלישה אינטרנטית כשרה מסוננת ומוגנת.

ניתן למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים>>

נתיב סמארטפון כשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!