כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
סערת ההקלטה במליאה

מתחמקת? סילמן: "החרדים מתנהגים באופן לא ראוי"

לאחר שח"כים החרדים טענו שהתסובבה במליאה עם מיקרופון ומצלמה נסתרת וניסתה לדובב אותם, יו"ר הקואלציה טוענת שלא הקליטה: "האשמות מגוחכות האלה לא ראויות להתייחסות" | היא תקפה את הח"כים החרדים: "קוראים לעברנו קריאות שלא מכבדות את הכנסת"

מתחמקת? סילמן: "החרדים מתנהגים באופן לא ראוי"
יעקב ליצמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שבמשך הלילה נטען שהיא מקליטה ח"כים באופן נסתר, היום (שלישי) הכחישה יו"ר הקואליציה חברת הכנסת עידית סילמן את הטענות, וטענה שהח"כים החרדים לא מתנהגים באופן ראוי.

סילמן אמרה שהטענות של החברי כנסת החרדים מכיוון שהיא הסתובבה עם מצלמה נסתרת ומיקרופון, והקליטה עבור 'חדשות 12' מופרכות. בנוסף, תקפה את הח"כים החרדים וטענה שהתנהגות שלהם לא ראויה.

‏"ההאשמות המגוחכות האלה לא ראויות להתייחסות", אמרה ב'גל"צ'. לאחרונה, ח"כ ליצמן והחרדים מתנהגים באופן קצת לא ראוי - בהתבטאויות בתוך הוועדות במליאה כשאנחנו עוברים, קוראים לעברנו קריאות שלא מכבדות לא את הכנסת ולא אותנו".

‏יו"ר הקואליציה טענה: "מיהרתי להצבעה על חוק הדיינים אחרי ראיון לכתבה של דפנה ליאל. לקחתי את המיקרופון איתי והנחתי אותו כבוי על השולחן. אני אוהבת ללכת עם שמלות לכנסת, אין לי כיסים ואני לא מסתירה כלום. אני לא יורדת לרמה הזו".

‏"ראיתי אי אלו דברים תחת ניהולו של ליצמן במשרד הבריאות, ושמענו עדויות והקלטות כאלו ואחרות. אם יש דברים בעלי אינטרס שהוא נענה להם בעבר, שיבדוק את עצמו", גלגלה את האשמה ליו"ר 'אגודת ישראל'.

עידית סילמן יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד