י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בעידוד ומחיאות כפיים

צפו: ראש הממשלה בנט נועד עם נוער הציונות הדתית

במחנה הקיץ "הנודד", ראש הממשלה נפגש היום עם חניכי תנועת נוער בציונות הדתית - וזכה לקבלת פנים חמה, למרות כניסתו לממשלת השינוי והפרות הבחירות שכרכו בכך: "אני רוצה להחל לכם תתאמצו ותתמידו" | ראש התנועה: "המפגש הינו מפגש בלתי אמצעי עם סמל הממלכתיות של המדינה"

צפו: ראש הממשלה בנט נועד עם נוער הציונות הדתית
בנט במפגש עם נערים מהציונות הדתית צילום: רועי אברהם/ לע"מ

ברקע השבוע הפוליטי העמוס, היום (שלישי) ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש עם הנוער של הציונות הדתית, ונועד לראשונה עם קהל רחב מהמגזר הדתי-לאומי מאז השבעת הממשלה.

בנט נפגש עם חניכי תנועת 'בני עקיבא', בגילאים 13-14, בכפר ירושלים, שם היו חלק ממחנה "נודד". למרות הפרות הבחירות וכניסתו לממשלה, ראש הממשלה התקבל בעידוד וכבוד רב. עמו הגיעו מזכ"ל התנועה וחבר הכנסת ניר אורבך.

"לפעמים חושבים שרואים 'כוכב נולד'", אמר בנט לנערים. "כל חלום שיש לכם, לא משנה אם זה במוסיקה, בטכנולוגיה, באומנות או בעולם התורה ולימוד התורה - אי אפשר להשיג את זה בלי המון מאמץ".

"אני רוצה לאחל לכם באמת שתתאמצו ושתתמידו. 'בני עקיבא' היה בשבילי מקום שקיבלתי בו המון ערכים. זה באמת הבית שתרם לי כ"כ הרבה למהלך החיים. זה דבר נפלא", הוסיף.

מזכ"ל בני עקיבא, יאיר שחל אמר לאחר המפגש עם בנט: "המפגש עם רה"מ הינו מפגש בלתי אמצעי עם סמל הממלכתיות של מדינת ישראל. הפעם לראשונה רה"מ של מדינת ישראל גם מכיר וחווה מקרוב בצעירותו את הפעילות המשמעותית של התנועה".

"על תנועות הנוער להוביל ולחנך, כשהמפגש היום הוא חלק בלתי נפרד מהחינוך לממלכתיות של דור העתיד של מדינת ישראל", סיכם מזכ"ל התנועה.

נפתלי בנט בני עקיבא הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד