י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

בויז'ניץ נערכים: בר מצווה לנכד 'הממשיך' • בלעדי

חסידות ויז'ניץ מרחוב שלמה המלך בבני-ברק תחגוג בכ"א אדר את הבר-מצווה לנכדו הגדול של האדמו"ר, בנו הבכור של בנו יחידו • מה צפוי? • צפו בגלריה מההכנות

האדמו"ר הבן והנכד. צילום: יהושע פרוכטר
האדמו"ר הבן והנכד. צילום: יהושע פרוכטר



חסידות ויז'ניץ שמרכזה ברחוב שלמה המלך בבני-ברק תחגוג ביום ראשון כ"א באדר את שמחת הבר-מצווה לנכדו הגדול של האדמו"ר, בן בכורו לבנו יחידו הרה"צ רבי חיים מאיר הגר, רב חסידי ויזנ'יץ בארה"ב - חתנו של האדמו"ר מספינקא-ארה"ב.

תהיה זו השמחה ראשונה בחסידות שעורך האדמו"ר למי מצאצאיו למעט ברית וקידוש בארץ-הקודש. שכן שמחת הבר מצווה לנכדיו התאומים של האדמו"ר, בני חתנו הרה"צ רבי משה מרדכי כץ התקיימה בניו-יורק, במהלך ביקורו של האדמו"ר בחנוכה.

מדובר בשמחה מיוחדת, שכן חתן הבר מצווה, הבחור שלום שמחה בער הגר, הינו בן אחר בן, ובבוא העת ימשיך את שושלת החסידות וינהיג את עדת חסידי ויז'ניץ.

לרגל השמחה הוגדל והורחב 'היכל הטישים' שנבנה בימי 'השבעה' של האדמו"ר בעל ה'ישועות משה' זצ"ל במרכז חסידי ויז'ניץ.

אתר 'בחדרי חרדים' מגיש את לוח הזמנים המלא של האירועים, לצד מראות מההכנות לשמחה - הוועדה המכינה, הרחבת היכל הטישים, והקלטות באולפנים לשירים החדשים שהולחנו לרגל השמחה.

שורת האירועים בויז'ניץ תחל ביום היארצייט כ' אדר, יום פטירת בעל ה'ישועות משה' מויז'ניץ זצ"ל, שיחול בשבת פרשת כי תשא.

ביום חמישי י"ח באדר יעלו החסידים, בראשות האדמו"ר, בשעה 14:00 בצהריים לקברו של ה'ישועות משה' באהל אדמו"רי בית ויז'ניץ בבני-ברק, ולאחר מכן יתקיים מבחן על חמשת המצוות במנחת חינוך בבית המדרש ברחוב שלמה המלך. בהמשך יתקיים מעמד סיום הש"ס באולמי 'היכלי מלכות'.

בשבת יתכנסו כל החסידים לשבת התוועדות מרכזית. ה'טיש יארצייט' יערך בהמשך לסעודה שלישית.

יום ראשון, יום הבר מצווה, יפתח במעמד הנחת תפילין לממשיך השושלת ו'טיש לחיים'. בשעה 19:30 תחל השמחה הגדולה. לרגל השמחה יגיעו חסידי ויז'ניץ מארה"ב ואירופה. חלק מהחסידים יגיעו כבר לפורים וישארו ליארצייט ולשמחת הבר-מצווה.

מראות מהכנות לבר מצווה • צילום: יהושע פרוכטר





























בר מצווה ויזניץ חסידים הילולא ישועות משה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד