י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בקרוב אסביר

אבידר מגיב לראשונה לזיגזג המפואר: משימות משמעותיות על הפרק

בניגוד להצהרותיו של אלי אבידר על הצורך בשינוי השלטון, ורוממות הדמוקרטיה החדשה אליה הוא יוביל את המדינה, הוא מתמנה לשר בלי תיק, ואף דווח על התניית תמיכתו בתקציב לאור חלוקת השלל במפלגת ישראל בתינו | הכחשות לחוד, מציאות לחוד | כעת הוא מגיב

אבידר מגיב לראשונה לזיגזג המפואר: משימות משמעותיות על הפרק
אל אבידר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בחודשיים האחרונים, מאז הוקמה הממשלה, סערו הרוחות במפלגת 'ישראל ביתנו' כאשר לא כולם היו מרוצים מחלוקת השלל הפוליטי אותה סחטה המפלגה. המאוכזב הבולט היה הח"כ אלי אבידר שמתמנה לשר בלי תיק, בניגוד לשלל הצהרותיו נגד מהלך זה.

הערב (שלישי) הגיב אבידר לראשונה לסאגה וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "שלום לכולם. שומע אתכם. קשוב ובוודאי שלא מתעלם, בקרוב אסביר. בבקשה תתאזרו בסבלנות, משימות משמעותיות על הפרק. בינתיים, האופוזיציה יורה את כל מה שיש לה. לא מתרגש. עדיף שיבזבזו את האנרגיות עלי".

כזכור, עם הקמת ממשלת השינוי רבו השמועות על אי שביעות רצונו של אבידר, שהיה ממובילי ההפגנות לשינוי מצב השלטון בארץ מחלוקת השלל במפלגת 'ישראל ביתנו'.

‏לפני קצת יותר מחודש לאחר הקמת הממשלה במקביל לדיווחים על חיכוך הולך וגובר עם ראש מפלגתו שר האוצר אביגדור ליברמן כתב שוב אבידר: "מי שחושב שאפגע בממשלת השינוי, בגלל תפקיד, הוא כסיל ואוויל גמור".

בניגוד להצהרתו זו, המשיכו וחזרו הדיווחים על רצונו בתפקיד רם יותר, ואף דווח על התניית תמיכתו בתקציב לאור אירועים אלו. כל אלו ועוד הביאו למצב שהוא אכן מתמנה לתפקיד לו כה בז - שר בלי תיק, הכחשות לחוד, מציאות לחוד.

אלי אבידר שר בלי תיק ישראל ביתינו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד