י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תחזית קודרת

נתניהו במתקפה על בנט: "משחק בציוצים ותוכים"

ברקע העלייה בתחלואה, יו"ר האופוזיציה תוקף את ראש הממשלה, וקורא לו להביא חיסונים על מנת לחסן במנה שלישית: "כתוצאה מהזמן יהיו לנו הרבה חולים קשים וגם אבידות בנפש" חוזה נתניהו | הוא ירד על בנט ואמר כי "הוא משחק בלהיות ראש ממשלה, בציוצים ובתוכים" • צפו

נתניהו במתקפה על בנט: "משחק בציוצים ותוכים"
בנימין נתניהו צילום: באדיבות המצלם

שבועות לאחר שקרא לחסן במנה שלישית, גם הערב (שלישי) יו"ר האופוזיציה חבר הכנסת בנימין נתניהו קורא לראש הממשלה נפתלי בנט לעשות כן והפעם אף טען שיהיו הרבה מתים בעקבות הזמן שעבר.

יו"ר האופוזיציה שיגר סרטון לתקשורת, ובו קרא לבנט להביא את החיסונים שהזמינה ישראל, ולחסן את האזרחים במנה שלישית. הוא טען כי יו"ר 'ימינה' לא דואג לבריאות אזרחי ישראל ואמר שהוא משחק בלהיות ראש ממשלה.

"בנט מנסה לחפות על מחדל ענק שלו בנושא החיסונים", אמר. "הוא היה צריך לתת הנחיה לפני שבועות רבים - להביא לארץ את מיליוני החיסונים שהממשלה בראשותי דאגה להזמין עבור החיסון השלישי".

"כלומר, יש מיליוני חיסונים באירופה עבור אזרחי ישראל, שמדינת ישראל הזמינה ושילמה עבורם, ובנט לא נותן את ההוראה להביא אותם לארץ. למה? כי הוא לא מבין בזה", טען ראש הממשלה לשעבר.

הוא המשיך: "לכן אני הלכתי ואמרתי לפני שבועות רבים, כולל במכתב למשרד הבריאות: 'תביאו ריבונו של עולם את החיסונים לישראל, ותפסיקו אל התחלואה האדירה הזאת'".

"כשאני עזבתי את תפקיד ראש הממשלה היו לנו 4 נדבקים ביום, היום יש כבר למעלה מ-2,000", הזכיר נתניהו, "אבל בנט לא הבין. הוא משחק בלהיות ראש הממשלה, בציוצים, בסלפי, בתוכים, במתן נורבגי ובמתן שוחד בחירות לעבאס".

"דבר אחד הוא לא דואג - לבריאות ולחיים שלכם. כתוצאה מהזמן שהלך לאיבוד, לצערי, יהיו לנו הרבה חולים קשים והרבה אבידות בנפש. זה פאשלה ענקית!", טען לסיכום ראש האופוזיציה.

קורונה בנימין נתניהו נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד