ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מנסים להשתיק את הקול השפוי?

מתקפה חריפה נגד הדוקטור: "מתנהגת כמו מטורללת"

הערב מתפרסמים ציטוטים קשים מפי שרים בכירים בקבינט הקורונה נגד הד"ר שרון אלרעי פרייס אותה הם מכנים "היסטרית" וטוענים כי כשהיא נשאלת שאלות עקרוניות, היא "מגמגמת ומתחמקת"

מתקפה חריפה נגד הדוקטור: "מתנהגת כמו מטורללת"
מחלקת קורונה ב'מעייני הישועה' צילום: Nati Shohat/Flash90

המאבק בין שרים בכירים בקבינט הקורונה, לבין בכירי מערכת הבריאות ממשיך. הערב (שלישי) מתפרסם ב'חדשות 13' כי שרים בכירים בקבינט הקורונה אומרים דברים קשים על ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, הד"ר שרון אלרעי פרייס, בגלל מה שהם מכנים 'היסטריות ייתר'.

"היא מתנהגת כמו מטורללת, אין נתונים מאחורי ההיסטריה שלה", צוטט ב'חדשות 13' אחד מבכירי השרים בקבינט הקורונה. נוסף על כך, טוענים הבכירים כי "היא תמיד צורחת, כשמבקשים ממנה לספק נתונים היא מגמגמת ומתחמקת".

הדברים נאמרים ברקע התנגדותה של אלרעי-פרייס לדרישת משרד החינוך לקצר את ימי הבידוד. לפי שעה, במשרד הבריאות ממתינים לראות מה יהיו תוצאות הפיילוט שייעשה במגזר החרדי בקיצור ימי הבידוד.

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס, עקצה ביום חמישי האחרון את ראש האופוזיציה נתניהו, במהלך ראיון אצל ‎קרן מרציאנו ואודי סגל בגל"צ, על רקע שיחתו עם מנכ"לי 'פייזר' ו'מודרנה'.

"ההחלטה על חיסון שלישי לא תהיה כי מישהו עושה וידאו או כי פייזר מבקשת, אלא מבוססת נתונים", אמרה אלרעי פרייס. "כל אחד יכול לדבר עם כל אחד, אנחנו לא עוסקים בתחושות או אמירות כלליות".

 

 

קורונה שרון אלרעי פרייס משרד החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד