י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מצטרפים לחרדים

בליכוד מנתקים כל קשר עם יו"רית הקואליציה: "חצתה קו אדום"

לאחר שבלילה טענו ח"כים חרדים כי יו"ר הקואליציה עידית סילמן הקליטה אותם, בליכוד מודיעים בשם האופוזיציה כולה כי ינתקו איתה מגע וכל קשר למרות שהכחישה: "הפגיעה בכבודה של הכנסת הוא בלתי נסבל" | עוד תקפו את הממשלה: "לעצור את ההידרדרות אליה מובילה אותנו"

בליכוד מנתקים כל קשר עם יו"רית הקואליציה: "חצתה קו אדום"
אייכלר ופרוש במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הסערה סביב המיקרופון: ב'ליכוד' מודיעים הערב (שלישי) בשם האופוזיציה כולה כי הם "מנתקים מגע" עם יו"ר הקואליציה עידית סילמן, לאחר שנטען שהקליטה ח"כים מהאופוזיציה בסתר עבור ערוץ תקשורת.

ההודעה על ניתוק מגע עם סילמן מגיע לאחר שבלילה, טענו חברי הכנסת החרדים כי זו הסתובבה עם מיקרופון והקליטה ח"כים, ואף ניסתה לדובב כמה מהם שיגידו דבר מה וזאת בכדי להקליט אותם מדברים נגדה ותוקפים אותה. יו"ר הקואליציה הכחישה את טענותיהם, אך כאמור באופוזיציה לא השתכנעו והחליטו לנתק עמה קשר.

"המעשה שעשתה ח"כ עידית סילמן הוא חצייה של קו אדום ביחסים בין חברי הכנסת והולכת שולל חמורה", תקפו ב'ליכוד'. "כבר אמר בעבר יו"ר הכנסת מיקי לוי על מעשה דומה: 'מה אני אצלך בחדר חקירות? תתביישי! מקליטה ומעבירה לצלמים? לאן התדרדרנו?'".

"לפיכך, האופוזיציה מנתקת כל מגע עם יו"ר הקואליציה שחטאה לתפקידה. יש לעצור את ההידרדרות המסוכנת אליה מובילה אותנו ממשלת לפיד בנט שיצרה כל כך הרבה תקדימים בביזוי בית המחוקקים", כך בהודעת 'הליכוד' הרשמית.

כאמור, הלילה עלה לדוכן המליאה חבר הכנסת יעקב ליצמן וטען כי סילמן מקליטה ח"כים, ולאחר מכן הגיש יחד עם יו"ר 'יהדות התורה' משה גפני תלונה לוועדת האתיקה של הכנסת. סילמן הכחישה ותקפה את הח"כים החרדים.

‏"ההאשמות המגוחכות האלה לא ראויות להתייחסות", אמרה בראיון ל'גל"צ'. לדבריה, "החרדים מתנהגים באופן קצת לא ראוי - בהתבטאויות בתוך הוועדות במליאה כשאנחנו עוברים, קוראים לעברנו קריאות שלא מכבדות לא את הכנסת ולא אותנו".

‏יו"ר הקואליציה טענה עוד: "מיהרתי להצבעה על חוק הדיינים אחרי ראיון לכתבה של דפנה ליאל. לקחתי את המיקרופון איתי והנחתי אותו כבוי על השולחן. אני אוהבת ללכת עם שמלות לכנסת, אין לי כיסים ואני לא מסתירה כלום. אני לא יורדת לרמה הזו".

‏"ראיתי אי אלו דברים תחת ניהולו של ליצמן במשרד הבריאות, ושמענו עדויות והקלטות כאלו ואחרות. אם יש דברים בעלי אינטרס שהוא נענה להם בעבר, שיבדוק את עצמו", גלגלה את האשמה ליו"ר 'אגודת ישראל' ליצמן.

מפלגת הליכוד עידית סילמן יעקב ליצמן האזנות סתר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד