ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
סערת 'חוק נתניהו'

מתיחות בין סער לבנט: ככה לא מתנהגים

גדעון סער זועם על אנשיו של בנט, זאת לאחר שהכחישו את דבריו בראיון ל'ידיעות אחרונות' על כך שבנט תומך ב'חוק נתניהו': "ככה לא מתנהגים. פעלתי בתיאום מלא מול לשכת ראש הממשלה"

מתיחות בין סער לבנט: ככה לא מתנהגים
גדעון סער ונפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר 'תקווה חדשה', שר המשפטים גדעון סער זועם על אנשיו של ראש הממשלה נפתלי בנט, זאת לאחר שהכחישו את דבריו בראיון ל'ידיעות אחרונות' על כך שבנט תומך בחוק אי הטלת הרכבת הממשלה על נאשם בפלילים. כך דיווח מיכאל שמש ב'כאן 11'.

על פי הדיווח, התעוררה מתיחות בין שתי מפלגות הקואליציה, כאשר סער זעם על ההכחשה שיצאה מלשכת בנט, ואמר: "ככה לא מתנהגים".

הוא הוסיף לטעון כי קידום החוק היה בתיאום עם בנט: "פעלתי בתיאום מלא מול לשכת ראש הממשלה". סער אף דרש הבהרות מלשכת ראש הממשלה בנושא, אך בלשכתו מכחישים את הדיווחים על מתיחות כלשהי.

כזכור, גדעון סער סיפר בראיון ליובל קרני ב'ידיעות אחרונות' שהוא מתכוון להגיש הצעת חוק שתמנע מנשיא מדינה להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על אדם שהוגש נגדו כתב אישום, כמו נתניהו, כבר במושב או כנס החורף הקרוב, כשלטענתו הוא מתואם עם ראש הממשלה נפתלי בנט.

"הנחיתי השבוע את הדרג המקצועי במשרד המשפטים להכין הצעת חוק שלפיה נשיא המדינה לא יטיל את הרכבת הממשלה על נאשם בפלילים", אמר סער ל'ידיעות אחרונות'. "מתכוון להגיש את הצעת החוק הזו לכנס החורף של הכנסת או למושב החורף והיא תחול מהבחירות לכנסת ה־25".

שר המשפטים התייחס לשאלה אם הוא מתואם עם בנט: "צאו מנקודת הנחה שלא הייתי מתחיל בהליך הזה בלי להיות מתואם עם ראש הממשלה. אני מזכיר מה הנורמות שחלות במדינת ישראל בנושא: ראשי ערים שמוגש נגדם כתב אישום יוצאים להשעיה".

גדעון סער נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד