י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אייכלר ופרוש יתיישרו?

פרסום ראשון: הסיכום בין נתניהו לחרדים

בתום פגישה ממושכת הערב בלשכת נתניהו, סוכם בין נתניהו לחרדים על רוטציה בוועדה למינוי דיינים, כאשר תחילה יתמודד ארבל כנציג האופוזיציה ואחריו תתמודד גמליאל מהליכוד | האם אייכלר ופרוש יצטרפו לדיל? | כל הפרטים

פרסום ראשון: הסיכום בין נתניהו לחרדים
נתניהו בשיחה עם ח"כים חרדים צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

פרסום ראשון: בתום ישיבה של ראשי סיעות האופוזיציה עם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו סוכם על רוטציה בין הסיעות החרדיות על נציגי הוועדה למינוי דיינים, כאשר לא ברור האם מאיר פרוש וישראל אייכלר יאמרו 'אמן' על הסיכום.

בתום התייעצות, שקדמה לה מחלוקת פנימית ב'יהדות התורה', כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', כאשר ש"ס ויהדות התורה ביקשו כל אחד לשמור על תפקיד נציג הוועדה למינוי דיינים מטעמם הגיעו לסיכום על רוטציה.

על פי הסיכום, מטעם הליכוד תתמודד חברת הכנסת גילה גמליאל, שכן נדרש לפי התקנון לפחות אישה אחת, ואילו מטעם החרדים יתמודד תחילה ח"כ משה ארבל מטעם ש"ס ולאחר מכן נציג מטעם 'דגל התורה' דווקא, זאת לדרישת
חבר הכנסת משה גפני בהסכמת יעקב ליצמן.

לא ברור כיצד יתייחסו לכך מאיר פרוש וישראל אייכלר שמתנהלים כסיעה עצמאית בתוך 'יהדות התורה' שהעלו טענות בימים האחרונים כי לא צריך לוותר לש"ס על הנציגות ואף עלו טענות כי הנכסים החשובים נמכרים בזה אחר זה לש"ס בחלוקה לא סבירה.

הוועדה למינוי דיינים משה ארבל יהדות התורה תנועת ש"ס בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד