ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בניגוד לבקשת מד"א

ניצחון נוסף ל'איחוד הצלה': המספר המקוצר נשאר

חברי הועדה למספרים מקוצרים במשרד התקשורת המליצו כאמור לשר התקשורת, יועז הנדל, שלא לבטל את מספר מוקד ארגון מתנדבי רפואת החירום | "מספר הטלפון של איחוד הצלה משמש את הארגון לקבל קריאות על חולים ופצועים הזקוקים לעזרה רפואית ולפניות בנושאים הומניטריים" נאמר בהודעה

ניצחון נוסף ל'איחוד הצלה': המספר המקוצר נשאר
מוקד איחוד הצלה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

משרד התקשורת דחה היום (שלישי) את בקשת מד"א לבטל את מספר הטלפון 1221 של מוקד איחוד הצלה. ההחלטה התקבלה לאור המלצת חברי הוועדה למספרים מקוצרים, שקיבלו בכך את המלצת משרד הבריאות בעבר כשבראשותו עמד השר לשעבר יולי אדלשטיין, שהמליץ גם הוא לוועדה שלא לבטל את המספר 1221.

חברי הועדה למספרים מקוצרים במשרד התקשורת המליצו כאמור לשר התקשורת, יועז הנדל, שלא לבטל את מספר מוקד ארגון מתנדבי רפואת החירום. כאשר מספר הטלפון של איחוד הצלה משמש את הארגון לקבל קריאות על חולים ופצועים הזקוקים לעזרה רפואית ולפניות בנושאים הומניטריים.

הרצון לבטל את המספר היה לאחר דרישת מד"א לביטול מספר הטלפון 1221 של המוקד הרפואי של איחוד הצלה, דרישה התגלגלה לפתחה של הוועדה לאחר פניית מד"א לבג"צ. ובית המשפט מחק את העתירה בפסק דין והדיון בנושא נשאר במשרד התקשורת.

מנכ"ל איחוד הצלה אלי פולק אמר עם פרסום ההחלטה כי "ההחלטה של הוועדה המקצועית מוכיחה שוב עד כמה חשובה פעילות איחוד הצלה להצלת חיים ובפרט בחשיבות מספרה 1221. ההחלטה דוחה ניסיונות להצר את צעדנו מצד מד"א.

אין ואסור שיהיה מונופול על הצלת חיים ובהחלטותיהם, משרדי הממשלה מזכירים למד"א כי הם הרגולטורים בתחומי הרפואה והתקשורת ולא מד"א - תאגיד אשר כפוף להם".

מד"א איחוד הצלה משרד התקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד