ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הכל כשר למען השרידות

סגניתו של עבאס תומכת בחרם; בנט ולפיד שותקים

שורה של פוליטיקאים ואנשי ציבור חתמו על עצומת תמיכה בחברת 'בן אנד ג'ריס' העולמית שהחליטה להפסיק לשווק את מוצריה בהתנחלויות. בין החתומות מככבת סגניתו של מנסור עבאס בראשות רע"מ, אולם העניין זוכה לשקט מוחלט ואי גינוי מצד הקואליציה הרעועה שנשענת על עבאס וחבריו

סגניתו של עבאס תומכת בחרם; בנט ולפיד שותקים
עבאס ובנט במליאה. מאחור, מתן כהנא צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

מכתב תמיכה מקומם, בחברת 'בן אנד ג'ריס' העולמית, פורסמה אתמול (שלישי) בעיתון 'הארץ', ועליו חתמו שורה של פוליטיקאים ואישי ציבור ישראלים מהצד השמאל-רידיקלי של המפה הפוליטית.

אחת המעניינות החתומות היא סגנית יו"ר רע"מ וח"כ לשעבר אימאן ח'טיב יאסין שחתמה על עצומת תמיכה בחרם של בן אנד ג'ריס. אולם במפלגת רע"מ שיושבת בקואליציה של נפתלי בנט ואיילת שקד שתקפו בחריפות את החרם - מסרבים להתייחס לחתימתה.

מאידך, יו"ר 'מרצ' לשעבר זהבה גלאון, דווקא כן התייחסה לחתימתה על העצומה, וכתבה בחשבון הטוויטר שלה, בצירוף תמונה מהמודעה בעיתון: "אני גאה להיות אחת מ-92 החתומים והחתומות על המודעה הזו שהתפרסמה הבוקר ב'הארץ'. התנחלויות אינן בישראל. זו לא אנטישמיות, זו עובדה. לא טוב לכם עם זה? פנו לממשלה שלכם".

התמונה שזהבה גלאון פרסמה בטוויטר.

עצומת התמיכה שפורסמה במהדורה המודפסת של העיתון השמאל-קיצוני 'הארץ', נוסחה כך: "בן כהן וג'רי גרינפילד היקרים, רצינו שתדעו שבישראל יש גם דעות אחרות, תודה על מחויבותכם לזכויות האדם של הפלסטינים".

על הידיעה חתומים עשרות שמות של פעילים, פוליטיקאים ומשפטנים ישראליים, ביניהם דנה אולמרט, בתו של ראה"מ לשעבר אהוד אולמרט, יו"ר הכנסת לשעבר אברום בורג, שגריר ישראל בטורקיה לשעבר אלון ליאל - אביה של כתבת 'חדשות 12' דפנה ליאל, רומן ברונפמן - ח"כ לשעבר ויו"ר מפלגת הבחירה הדמוקרטית. וכמובן סגניתו של מנסור עבאס.

בן & ג'ריס מפלגת רע"מ מנסור עבאס ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד