י"ז אייר התשפ"ד
25.05.2024

נפתלי בנט מפתיע: "נחשפתי לעוצמה של עולם התורה"

בישיבת סיעה ניכרה על יו"ר הבית היהודי השפעת ביקורו במיר וחברון • "החרדים הם אחינו, לא אויב ולא יריב. צריך לדאוג לשוויון בנטל, אבל יחד עם זאת לשמור על התורה"

נפתלי בנט בישיבת מיר
נפתלי בנט בישיבת מיר

ישיבת הסיעה של הבית היהודי שהתקיימה בשעות הצהריים (ב) בכנסת התנהלה בהשראת ביקורו של יו"ר הסיעה, נפתלי בנט, בישיבות מיר וחברון הבוקר. בנט פתח את הישיבה בברכת מזל טוב לחברים שחגגו היום את יום הולדתם: הח"כים שולי מועלם, מוטי יוגב ואלי בן דהאן.

לאחר מכן הפתיע את חברי הסיעה, כשאמר כי מזה כשבוע לא מתנהל מולו משא ומתן משמעותי. "לבית היהודי יש זמן, אבל לעם ישראל אין זמן - כי הוא צריך ממשלה", הבהיר.

"אנחנו יציבים, ומדברים על ממשלת נתניהו כמו שדיברנו מראש, לכן לא התלבטנו מול הנשיא והצבענו רק על מועמד אחד. יחד עם זאת, הבית היהודי במקור קיימת למעלה ממאה שנה - ויש לנו עקרונות וקווי יסוד שחשובים לנו".

עוד בנושא:
איזו הפתעה מרגשת ציפתה לנפתלי בנט בישיבת מיר?

יו"ר הבית היהודי הסביר, כי למפלגה ישנם שלושה דגשים: כלכלה, בטחונה של ארץ ישראל ולימוד התורה. "שלושתם חשובים, נכון, המצב הקיים שחרדים לא משרתים לא יכול להמשיך, אבל צריך יחד עם זאת לשמור על התורה.

"ביקרתי היום בשתיים מהישיבות החשובות במגזר החרדי - מיר וחברון", סיפר בנט, "ונחשפתי לעוצמה של עולם התורה. אין לכם מושג כמה סדר היום של אדם שיושב ולומד הוא קשה. החרדים הם אחינו, הם לא יריב ולא אויב".

האם ניתן להסיק מדבריו של בנט כי השינוי לו ייחלו בציבור החרדי אכן אירע? האם השותפות עם יאיר לפיד נסדקה? מוקדם לדעת.
נפתלי בנט הבית היהודי ישיבה סיעה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד