כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

איציק קורנפיין חושף את הקשר החרדי שלו • צפו

יו"ר מועדון ביתר ירושלים חושף את הקשר החרדי שלו - במפגש עם צעירים חרדים בירושלים • ולא תאמינו מהי רמת הידיעות של הנוער בביתר עלית בענייני כדורגל

איציק קורנפיין חושף את הקשר החרדי שלו • צפו

בין חיפוש לרוכש עבור קבוצתו לבין הרגעת הרוחות סביב סערת הגזענות בקרב אוהדי הקבוצה, התפנה יו"ר ביתר ירושלים, איציק קורנפיין, בסוף השבוע למפגש עם צעירים חרדים במלון לאונרדו בירושלים, במסגרת 'ליל שישי אקטואלי'.

במפגש חשף קורנפיין כי שניים מאחיו חזרו בתשובה והם חרדים המתגוררים בביתר עלית.

קורנפיין סיפר: "אנחנו משפחה חילונית, נולדנו בירושלים, ההורים שלי, שיהיו בריאים, עדיין גרים בירושלים. אנחנו ארבעה אחים, שני אחים שלי חזרו בתשובה, הם חרדים, גרים בביתר עלית, הרבה שנים כבר" - וזכה למחיאות כפיים סוערות מהקהל.

לשאלת המנחה אשר גולד, האם הוא נמצא בקשר עם אחיו, השיב קורנפיין: "ברור, הם לא באים למשחקים, אבל אנחנו עושים שם חגים, בעיקר פסח, כי הם לא באים. בטח שאנחנו בקשר, אנחנו משפחה".



להשלמת העניין סיפר קורנפיין על שבתות שהוא מבלה עם משפחתו אצל אחיו החרדים בביתר עלית ועל הבקיאות המפתיעה שמפגינים צעיריה החרדים של העיר בכדורגל: "כשאנחנו מתארחים בביתר עלית, הנוער בביתר עלית מעודכן עד לפרטים האחרונים של הסודות הכי קטנים, שאפילו אני לא יודע והם באים ורצים אחריי בבית הכנסת ומספרים לי. הם יודעים הכל".
חוזר בתשובה ביתר ירושלים ביתר עילית כדורגל ספורט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד