א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

חודש אחרי הבחירות: שלישיית ש"ס נפגשת

דרעי, ישי ואטיאס יתכנסו הבוקר בהר חוצבים • המטרה: לאחות קרעים, תוך קבלת החלטות שתאפשרנה עבודה מתואמת • חגיגת היום-הולדת של דרעי הפשירה האווירה?

ישי דרעי ואטיאס צילום: ארכיון
ישי דרעי ואטיאס צילום: ארכיון

חודש לאחר הבחירות, ולאחר שנרשמו מתיחויות בין קודקודי תנועת ש"ס, הם מעיזים להתכנס בשנית בסימן אחדות (נקווה).

ה'אירוע' יתרחש היום ב-10 בבוקר, בקומה השנייה שבבניין המשרדים של התנועה בהר חוצבים, זה ששימש אותה במסע הבחירות לפעילותה. אל הפגישה יגיעו שלושת קודקודי ש"ס: אריה דרעי, אלי ישי ואריאל אטיאס.

במהלך השבועות שחלפו מאז הבחירות עשה כל אחד מהם את עבודתו, מבלי לתקשר יתר על המידה עם האחר. הקשר היחיד היה מול אריאל אטיאס.

בישיבת הסיעה בשבוע הקודם אף לא טרחו דרעי ואטיאס להגיע (מסיבות של לו"ז צפוף). בין לבין עשה כל אחד מהם ל'ביתו'. כלומר, לענייני משרדו (ישי ואטיאס) ולענייני השטח (דרעי).

אולי הייתה זו מסיבת יום ההולדת של אריה דרעי שנערכה במהלך ישיבת הסיעה שהפשירה את האווירה ותאפשר פגישה באווירה נינוחה גם היום. הפגישה, בכל מקרה, תוכננה כבר לפני מספר ימים, ומטרתה לנסות ולאחות קרעים, תוך קבלת החלטות שתאפשרנה עבודה מאוחדת ומתואמת.

את האירוע בישיבת הסיעה פתח השר אלי ישי, שבירך את דרעי לרגל יום הולדתו. בהמשך הגיעו אל חדר ישיבות סיעת ש"ס כל המי ומי – אביגדור ליברמן, זאב אלקין, פואד בן אליעזר, עמרם מצנע, אלי בן דהן וכל חברי סיעת 'יהדות התורה'.

כמו אירופאי מנומס הגיע ליברמן עם עוגת יום הולדת מפוארת. ככה יעשה לחבר טוב מזה שנים, שאפילו מריבות ה'כוכבית גיור' לא יכלו לחברות הזו.

על סידור מקומות יושבי הראש הופקד (כך על פי עדות ראיה) אריאל אטיאס, עליו נפל במהלך החודשים האחרונים תפקיד (השנוא עליו) של עשיית סדר בין שני הקודקודים האחרים. לאחר שהזיז את זה לכאן ואת האחר לשם, הצליח לסדר את הפאזל המלכותי מחדש (על הצד היותר טוב).

מחר, שלא מול מצלמות התקשורת, תהיה חשיבות פחותה למיקומים, אבל הטונים יהיו, מן הסתם, די צורמים. מישהו ינסה לעשות סדר בתנועה המאוחדת, המנסה לאחות קרעים של שנים במחי חודשים אחדים. אולי סוף סוף יבינו החברים שאם הם לא יהיו תלויים בסדר מופתי זה לצד זה (ובלי קטטות של היכן יושבים למי התואר ולמי המספרים) הם יהיו פשוט תלויים זה לצד זה, איפשהו על כסאות האופוזיציה.
שס אריה דרעי אלי ישי אריאל אטיאס יום הולדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד