י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
חסר בעל בית

מתקפה חסרת תקדים על שאשא-ביטון: "השתגעה לחלוטין"

לאחר המתקפה הקשה אמש מצד שרים בכירים נגד הד"ר שרון אלרעי פרייס, היום מגיעה התגובה כששרים בכירים תוקפים בחריפות את שרת החינוך שאשא-ביטון: "שני מיליון תלמידי ישראל שבויים בידי מכחישת קורונה"

מתקפה חסרת תקדים על שאשא-ביטון: "השתגעה לחלוטין"
בנט והשרים בישיבת הממשלה צילום: AMIT SHABI/POOL

בניגוד לתקופת נתניהו כראש ממשלה אז היה ברור מי האיש המכריע בכל הנוגע להתמודדות עם הנגיף, בממשלה הנוכחית אנו מדווחים חדשות לבקרים על עימותים קשים בנושא, בעיקר בין הדרג המקצועי במשרד החינוך לחלק משרי קבינט הקורונה. היום (רביעי) מתפרסם על מתקפה קשה נגד שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, אותה מכנים בכירים בקבינט "מכחישת קורונה".

ב'N12' מדווח היום כי לאחר המתקפה הקשה אמש נגד הד"ר שרון אלרעי פרייס, כששרים בכירים מכנים את התנהגותה "היסטרית", שרים אחרים יוצאים היום להגנתה ותוקפים את שרת החינוך שאשא ביטון, הקול המרכזי נגד אנשי המקצוע במשרד הבריאות.

שרים בכירים צוטטו ב'חדשות 12' נגד שר החינוך: "שני מיליון תלמידי ישראל שבויים בידי מכחישת קורונה. היא התאהבה בעמדת המטיף בשער ובכותרות שנלוות לה. שגרת האזרחים חשובה לנו לא פחות מאשר לה, וכל ניסיון להציג את זה אחרת, כבר מעורר גיחוך".

עוד תקפו את שאשא ביטון: "במקום לדלג מאולפן לאולפן, שתשב לנהל דיאלוג נורמלי עם עמיתיה לשולחן קבלת ההחלטות. לסרב לחסן בבתי בספר? היא השתגעה לחלוטין? ההתנהלות של בנט איתה מעלה תהיות באשר ליכולת שלו לנהל את הממשלה".

אמש (שלישי) פורסם ב'חדשות 13' כי שרים בכירים בקבינט הקורונה אומרים דברים קשים על ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, הד"ר שרון אלרעי פרייס, בגלל מה שהם מכנים 'היסטריות ייתר'.

"היא מתנהגת כמו מטורללת, אין נתונים מאחורי ההיסטריה שלה", צוטט ב'חדשות 13' אחד מבכירי השרים בקבינט הקורונה. נוסף על כך, טוענים הבכירים כי "היא תמיד צורחת, כשמבקשים ממנה לספק נתונים היא מגמגמת ומתחמקת".

יפעת שאשא ביטון שרון אלרעי פרייס קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד