י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אולי נגיע לסגר"

שקד רומזת שהחרדים מסיתים: "לא סתם אני עם מאבטחים"

לאחר שיו"ר 'יהדות התורה' כינה את בנט "רוצח" וחזר בו, שרת הפנים טענה שכשהחרדים באופוזיציה הם מדברים בחריפות גדולה יותר, ולכן היא עם מאבטחים: "לא הייתי אמורה להיות מאובטחת כשרת הפנים" | על אפשרות של סגר בקרוב: "יכול להיות שנגיע גם לשם"

שקד רומזת שהחרדים מסיתים: "לא סתם אני עם מאבטחים"
משה גפני במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ברקע ההצבעות והוויכוחים במליאה, היום (רביעי) שרת הפנים איילת שקד, ממפלגת 'ימינה', רמזה שחברי הכנסת החרדים מסיתים, ולכן היא מסתובבות עם מאבטחים.

שקד התייחסה לנאומו של יו"ר 'יהדות התורה' משה גפני, שבו אמר שבנט הוא "רוצח" ואחרי זה חזר בו, ורמזה שהח"כים החרדים מסיתים וכשהם באופוזיציה הם מדברים בחריפות. בנוסף, היא הודיעה שהיא מתנגדת ל"חוק נתניהו", ששר המשפטים מקדם.

"זאת אמירה אומללה, זו חציית קו אדום, אני חושבת שפוליטיקאים לא צריכים לאבד עשתונות על דוכן הכנסת", התייחסה שקד ב'ווינט' לאמירתו של גפני. "הוא אחר כך התנצל, זו אמירה שאף פוליטיקאי לא צריך להגיד. אפשר להעביר ביקורת חריפה, אבל לא לדבר ככה".

שרת הפנים המשיכה: "כשחברי הכנסת החרדים באופוזיציה אז הם מדברים בחריפות רבה, לא סתם אני הולכת עם מאבטחים, לא הייתי אמורה להיות מאובטחת כשרת הפנים".

"אני הולכת עם מאבטחים בגלל שיש הסתה, אמירות כאלה הן אמירות מסיתות. אפשר לבקר בצורה עניינית, תפקידה של אופוזיציה זה בוודאי לבקר את הממשלה, אבל לא בצורה כזאת. באמירה כזאת נחצו הגבולות", הוסיפה.

"עמדתי (נגד החוק) לא השתנתה", התייחסה שקד לחוק שימנע מאדם עם פלילים להרכיב ממשלה, חוק שכונה "חוק נתניהו", "שר המשפטים יתעסק בזה אחרי התקציב. יהיה דיון בתוך הקואליציה וכל אחד יגיד את עמדתו".

"אני לא דיברתי על זה עם ראש הממשלה בנט. אני יכולה להגיד לך את דעתי, אני את דעתי לא שיניתי וסוכם שהחוק הזה יידון בתוך הקואליציה אחרי התקציב", הוסיפה.

על אפשרות של סגר בעתיד, אמרה שרת הפנים: "בסוף, יכול להיות וזה לא מופרך, שאם רמת התחלואה תעלה ותתפרץ ונראה שהחיסון השלישי לא עוזר, יכול להיות שנגיע לסגר. זה לא בלתי אפשרי. אל תעשו עכשיו כותרת 'סגר בחגים', לא אמרתי את זה".

"אני אומרת שיכול להיות שאם רמת התחלואה תעלה משמעותית, יכול להיות שנגיע גם לשם ואנחנו משתדלים מאוד לא להגיע לשם. אנחנו מקווים שלא נגיע לסגר", סיכמה.

איילת שקד הסתה חרדים משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד