ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

כיצד מתנהל תהליך הנפקת ויזה לדובאי?

כשהסוכנויות מלאות בבקשות עבור ויזה לדובאי כדאי להקדים ולהגיש את הבקשה בצורה נכונה ובזמן הנכון

כיצד מתנהל תהליך הנפקת ויזה לדובאי?
דובאי צילום: פיקסביי

ודאי זכור לכם שבשנה שעברה, כשנפתחו השמיים בפעם הראשונה לאיחוד האמירויות, ישראלים רבים קפצו על המציאה ועלו על הטיסות הראשונות ליעד המסקרן. מתוך מחשבה שלא היו צריכים ויזה לדובאי ומלאים במצב רוח טוב והתרגשות, הגיעו לשדה בביטחון מלא ואף המריאו ונחתו בשדה התעופה ביעד. למרבה ההפתעה, מצאו עצמם תקועים בשדה למשך כמה שעות לאחר שהתברר שכן יש צורך בויזה.

אותו מקרה מביך כשגורמים מדיניים התערבו, והוחלט באופן חריג לאשר לאותם תיירים להיכנס לאמירויות ללא אשרה. לאחר מכן, החליטו הרשויות המקומיות באופן עקבי, לחייב את הישראלים בויזה על מנת שיוכלו להיכנס לשטחי המדינה.

אז איך מוציאים ויזה לדובאי בקלות?

  • מתחילים לעבוד על זה בזמן – האמירויות היו סגורות בפנינו במשך שנים רבות, וברגע שנפתחה ההזדמנות, הישראלים לוקחים אותה ב-2 ידיים ולא משחררים! לכן, כשהסוכנויות מלאות בבקשות עבור ויזה לדובאי כדאי להקדים ולהגיש את הבקשה כמה שיותר מוקדם על מנת להבטיח קבלת אישור בזמן לטיסה.
  • הוצאת ויזה בשדה בדובאי – באופן עקרוני האפשרות קיימת אבל לא כדאי לקחת את הסיכון. אחרי שהשקעתם בכרטיס טיסה, אריזה והתרגשות אין סופית עלולים לסרב לכם במקום, ואתם תמצאו את עצמכם תקועים בשדה התעופה בדובאי. אל תתמהמהו, הגישו את הבקשה כמה שיותר מוקדם בארץ.
  • האם אפשר להנפיק עצמאית? – עקרונית התשובה היא כן. ישנם אתרים באמצעותם אפשר להנפיק ויזה עצמאית, אבל ביננו? אתם לא באמת צריכים להתעסק עם זה. בכדי למנוע אי הבנות או תקלות שיתגלו אך ורק כשתנחתו ביעד וימנעו מכם להיכנס לאמירויות, כדאי להפקיד את המשימה בידיה של סוכנות המתמחה בהנפקת ויזות וכך לוודא שתוכלו לטוס בראש שקט.
  • כמה זה עולה?ויזה לדובאי בסיסית לתייר עולה בסביבות 100$ לערך, והיא מאפשרת לטייל בדובאי במשך כחודש. ישנם סוגים נוספים של ויזות; למשל כזו המאפשרת מספר כניסות ויצירות לתיירים המעוניינים לצאת ולהיכנס מדובאי במסגרת הטיול שלהם, מבלי לרכוש ויזות נוספות. ויזה מסוג זה עולה בסביבות 200$, ומלבדה קיימת אפשרות נוספת של ויזה המאפשרת שהייה של שלושה חודשים בדובאי, ועוד. בהתאם לסגנון הטיול ששואפים אליו כדאי לבדוק את האופציות.

טיול מוצלח מתחיל בתכנון נכון

ברור שאי אפשר פשוט ככה לצאת לטייל במדינה זרה מבלי להתכונן כמו שצריך, בטח לא כשמדובר במדינה שדורשת ויזה. לכן, ויזה לדובאי היא קריטית כחלק מתהליך התכנון ההתארגנות לטיול, אם המטרה היא שהכל יעבור חלק כמובן. מלבד הויזה יש לזכור שהקורונה עדיין איתנו, ולכן יש להקפיד על בדיקה בטווח זמן של עד 72 שעות לפני העלייה למטוס. את הבדיקה תידרשו להציג הן בנתב"ג והן בשדה בדובאי בעת הנחיתה. זכרו שכל טיול מוצלח מתחיל בתכנון נכון שמונע אי הבנות ועוגמת נפש!

 

דובאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד