י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
על גג וילה פרטית | תיעוד

האסון באוקראינה | נבדק: האם המטוס בער עוד קודם ההתרסקות

ארבעה בני אדם, בהם שלושה בחורי ישיבות נהרגו בשעה האחרונה בהתרסקות מטוס קל על בית פרטי באזור הרי הקרפטים של אוקראינה. המשטרה חוקרת האם המטוס בער עוד קודם ההתרסקות

האסון באוקראינה | נבדק: האם המטוס בער עוד קודם ההתרסקות
זירת ההתרסקות צילום: רשות החירום של ממשלת אוקראינה

ארבעה בני אדם נהרגו היום (רביעי) לאחר שמטוס קל התרסק על גג בית במערב אוקראינה, שלושה מההרוגים הם בחורי ישיבות חסידיות, ההרוג הנוסף הוא הטייס. בני המשפחה המתגוררים בבית עליו התרסק המטוס, לא שהו באותה העת במקום.

המטוס הקל התרסק ישירות על גג וילה פרטית בפרייקארפאטיה במערב אוקראינה, בסביבות השעה 13.40 - שעון מקומי. עשרה צוותי כיבוי הוזעקו למקום, ועל פי הדיווחים כי כוחות הכיבוי השתלטו על השריפה הקטלנית כתוצאה מההתרסקות, עד השעה 13:58.

כוחות ההצלה שהגיעו לזירה וניסו להציל את הנוסעים, אך לדאבון לב הם לא הצליחו להציל אף אחד מהם. נכון לעכשיו לא ידוע מה גרם למטוס להתרסק, עוד דווח כי נבדק האם המטוס כבר בער לפני שהתנגש בווילה.

הבית עליו התרסק המטוס

שירותי החירום הממלכתיים באוקראינה מסרו הצהרה: "ב-28 ביולי, בשעה 13:40 לערך, מטוס קל התרסק על בית פרטי ליד הכפר שפריבצי מחוז קולומיה, ארבעה אנשים נהרגו". הכפר נמצא בסמוך לגבול עם רומניה, מולדובה, סלובקיה והונגריה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בבחורים, תלמידי ישיבת מיר, המתגוררים בחו"ל אך עלו ללמוד בישראל, ובמהלך השבוע האחרון נסעו לטיול בין הזמנים באוקראינה.

זירת ההתרסקות

שניים מהבחורים שנהרגו התגוררו במונסי, בחור נוסף התגורר בשכונת גולדס-גרין שבלונדון.

בשירותי הכיבוי סיכמו: בשעה 13:40 כוחות הכיבוי הגיעו, בשעה 13:58 השריפה כובתה, בשעה 14:47 הכבאים סיימו את הטיפול בזירה. 25 כבאים מ-6 יחידות היו מעורבים במאמצי הכיבוי.

מטוס קל אוקראינה התרסקות מטוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד