ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מצבו קשה

פועל חולץ לאחר שנפל לבור באזור גלילות

הפועל נפל לבור בגובה של כעשרה מטרים וחולץ על ידי לוחמי אש וכבאים מהיחידה המיוחדת 'להבה' | צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה 

פועל חולץ לאחר שנפל לבור באזור גלילות
חילוץ הפועל צילום: כב"ה מחוז דן

לוחמי האש חילצו היום אחר הצהריים (רביעי) פועל בשנות ה-40 לחייו, שנפל מגובה רב לתוך בור באזור מחלף גלילות. הפועל שהיה במהלך עבודות במקום, נפל אל הבור בגובה של כעשרה מטרים. במקום פעלו לחילוץ הפועל לוחמי אש ולוחמי מהיחיה המיוחדת של כהאות והצלה 'להבה'.

לאחר שחולץ הוא פונה על ידי ניידת טיפול נמרץ לבית החולים במצב קשה. ממד"א נמסר כי שעה 16:27 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב ירקון על פועל שנפל מגובה של כ-10 מטר באתר עבודות סמוך למחלף גלילות מזרח. "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בלינסון פועל כבן 40 במצב קשה עם חבלות בגפיים ובאגן", נמסר.
צילום: כב"ה מחוז דן

מכבאות והצלה נמסר: "לוחמי האש מתחנת הרצליה בפיקודו של רשף צח נחום יחד עם פראמדיק ירדו באמצעות מנוף אל תחתית הבור וחברו אל הפצוע. כרגע מוענק לפועל טיפול ראשוני בשטח ולוחמי האש נערכים לחילוץ מהיר ובטוח של הפועל מהבור יחד עם לוחמי יחידת "להבה" אשר הוזנקו למקום האירוע". בהמשך דווח כי הפועל חולץ והועבר לכוחות מד"א.

חילוץ בור כיבוי אש עבודות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד